مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: همچنین شهروندان می توانند تخلف ها را از طریق سامانه"سمات" شرکت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir/samaat و ثبت گزارش و یا ارسال پیامک به شماره های: ۳۰۰۰۲۹۰۱۵۷ و شماره فضای مجازی ۰۹۹۱۶۶۷۲۴۸۳ دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و استفاده از اپلیکیشن برق من، استخراج کنندگان غیر قانونی رمز ارز‌ها را معرفی و از پاداش میلیونی تا سقف ۲۰ میلیون تومان، مطابق دستورالعمل وزارت نیرو بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۰۴۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 25 May 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدرضا علی‌نژاد مسوول بسیج و مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به اهتمام جد‌ی شرکت توزیع برق شیراز در برخورد قانونی با تخلف های حوزه برق و انرژی، گفت: شهروندان می‌توانند از طریق شماره ۱۱۳ ستاد خبری وزارت اطلاعات و شماره ۱۱۴ ستاد خبری اطلاعات سپاه تخلف های حوزه برق را گزارش دهند.

او افزود: همچنین شهروندان می توانند تخلف ها را از طریق سامانه"سمات" شرکت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir/samaat و ثبت گزارش و یا ارسال پیامک به شماره های: ۳۰۰۰۲۹۰۱۵۷ و شماره فضای مجازی ۰۹۹۱۶۶۷۲۴۸۳ دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و استفاده از اپلیکیشن برق من، استخراج کنندگان غیر قانونی رمز ارز‌ها را معرفی و از پاداش میلیونی تا سقف ۲۰ میلیون تومان، مطابق دستورالعمل وزارت نیرو بهره‌مند شوند.

علی‌نژاد ادامه داد: از ابتد‌ای سال گذشته تاکنون بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ د ستگاه ماینر در ۱۰ شهرستان حوزه مدیریت توزیع برق شیراز کشف و ضبط شده است.

مسوول بسیج و مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به محکومیت‌های شدید قانونی پیش‌بینی‌شده برای متخلفان حوزه رمزارزها، گفت: با جمع‌آوری این تعداد دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز، شاهد بازگشت ۵ میلیون و ۹۵ هزار و ۷ کیلووات ساعت برق به شبکه بوده‌ایم.

 

برچسب ها: تخلف ، برق ، رمز ارز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
بلوک زنی زدن سمنان برق دزدی یخچال ماسوخت پیگیرشوید سمنان باهنر ۱۳
مرتضی مجیدی‌راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
با سلام و احترام
به استحضار می‌رسانم یک قطعه زمین باغی خریدم که بعد توسط کارشناس و نقشه بردا متوجه شدم نصف زمین در زیر و حریم سیم‌های فشار قوی برق قرار داشته، از نظر وزارت نیرو آیا مالک حق فروش زمین در محدوده حریم و زیر فشار قوی را داشته!؟ و حریم آن جهت ساخت و خرید و فروش چقدره؟ ممنون می‌شوم اگر قانون و بخش‌نامه‌ی دارید لطفا بنده را راهنمایی جهت احقاق حق بفرمائید و ارسال شود با تشکر از زحمات شما
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
سلام علیکم چند نوبت در پاساژ دانشکده کرج برای کاری رفته بودم مشاهده کردم اکثریت کسبه از کولرهای گازی روی برودت پایین آنهم با دربهای باز استفاده می‌کنند که بار سنگینی به برق وارد می‌کنند از مسئولان مربوطه دارد که رسیدگی نمایند با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار