مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن در صورت عدم مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت تا 15 خرداد حذف می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۴۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 25 May 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: در صد و چهل و یکمین جلسه شورای مسکن استان فارس به ریاست استان فارس به ریاست استاندار مصوب شد متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک دریافت کرده اند ، اگر تا 15 خردادماه 1401 به دفاتر پیشخوان دولت جهت تکمیل و ثبت مدارک مراجعه نکنند درخواست آنها رد درخواست می شود.

محمود رضا طالبان با اعلام این خبر اظهار داشت: از تعداد 417 هزار نفر ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن 97 هزار نفر تایید نهایی شده اند و 188 هزار نفر رد درخواست شده و 129 هزار نفر تا کنون به دفاتر پیشخوان دولت جهت ثبت مدارک خود مراجعه نکرده اند.

وی افزود: متقاضیانی که تا تاریخ 15 خرداد ماه مراجعه نکنند حذف خواهند شد.

در ادامه جلسه شورای مسکن در خصوص نوع ساخت و سازها و توجه به کیفیت و سرعت ساخت و سازها هم بحث و گفت و گو شد.

دبیر شورای مسکن استان فارس تصریح کرد: پروژه نهضت ملی مسکن یک پروژه ملی است و طبق قانون جهش مسکن دستگاههای دولتی و خدمات رسان در آن سهیم هستند.

استاندار فارس نیز در جلسه کارگروه شورای مسکن استان اظهار داشت: دستگاههای خدمات رسان هر هفته گزارشی از هزینه هایی که صرف زیرساخت پروژه های نهضت ملی مسکن می کنند به وزارتخانه های مربوطه ارسال کنند.

محمد هادی ایمانیه اضافه کرد: سازندگان و متولیان احداث طرح نهضت ملی مسکن توجه کنند که عملیات ساخت مسجد-درمانگاه-کتابخانه-زمین ورزشی- مدرسه و زیر ساخت های مورد نیاز در طرح همزمان با احداث پروژه ها آغاز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار