تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات فوتبال برتر مقابل ذوب آهن اصفهان شکست خورد تا همچنان در خطر سقوط باشد.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ 20 May 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: این بازی که از هفته بیست و هشتم این مسابقات شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا ناکامی های شاگردان سراسیایی سرمربی تیم فجر همچنان ادامه داشته باشد.

بازی را فجری ها بهتر اغاز کردند و آنها راهی به جز بردن نداشتند تا بتوانند امیدوار به دو بازی باقی مانده باشند.

دقیقه ۷ عرفان معصومی بازیکن تیم فجر در یک موقعیت عالی توپ را به بیرون زد.

گل ذوب آهن

دقیقه۱۹ روی ضربه کرنر دروازه تیم فجر باز شد، در این لحظه سیدمحمد قریشی در میان تعلل مدافعان میزبان با ضربه سر دروازه تیم فجر را باز کرد تا کار برای این تیم سخت تر شود.

فجری ها که انتظار دریافت این گل نداشتند، نزدیک بود در دقیقه ۲۲ بازی دروازه این تیم برای دوم باز شود اما ضربه باقرپسند در حالی که تنها دروازه بان فجر را روبروی خود داشت توپ را پس از اصابت به دروازه بان فجر به کرنر رفت تا این تیم نفس راحتی بکشد.

تیم فجر در نیمه اول یک بازی سرعتی را در دستور کار قرار داشت و صاحب چند فرصت هم شد اما نتوانستند استفاده کنند تا نیمه نخست با برتری میهمان پایان یابد.

در نیمه دوم فجری ها برای جبران گل خورده خود را به آب و آتش زدند و بهترین فرصت این تیم هم در دقیقه ۸۸ به دست اما فرزان دانا نتوانست توپ را تبدیل به گل مساوی کند.

در این نیمه تیم ذوب آهن به خوبی از گل زده خود دفاع کرد هر چند این تیم هم در ضدحملات برنامه داشت و دروازه فجری ها به خطر انداختند.

سرانجام این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن پایان یافت و از آنجا که تیم های پایین جدول که در خطر سقوط قرار دارند همگی باختند، اتفاق خاصی در پایین جدول رخ نداد.

اعتراض هواداران تیم فجر

در پایان بازی هواداران تیم فجر که تعداد آنها به حدود ۵ هزار نفر می رسید به بازیکنان و دست اندکاران باشگاه اعتراض کردند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار