این نماینده مجلس تاکید کرد: البته در این میان وظیفه می دانم به عنوان نماینده مردم پنج شهرستان اعلام کنم که معیشت مردم خط قرمز دولت و مجلس است و همه باید مراقبت کنیم تا مردم دچار آسیب نشوند چرا که وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور زیبنده نظام و مردم نیست.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ 18 May 2022

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: حسین حسین زاده در نشست علنی امروز( چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: در حال حاضر جهان در حال خروج از بدترین رکود اقتصادی از زمان بحران دهه 1930 است. امروزه منافع ملی درنقش آفرینی های بین الملل وشناخت ظرفیت های دیپلماسی اقتصادی و انرژی در دنیا است. اقتصاد بدون پول نفت امکان پذیر نیست، جلوگیری از خام فروشی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به معنای تعطیل کردن بخش نفت نیست بلکه به این معنا است درآمدهای حاصل از فروش نفت، گاز، پتروشیمی و فرآورده های نفتی مان را به عنوان موتور پیشران اقتصاد کشور در راستای متنوع سازی سبد محصولات اقتصادی به کار ببریم.

نماینده لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس ادامه داد: امروزه با توجه به دوران پسا کرونا و جنگ اخیر روسیه و اوکراین آنچه بیش از همه نیاز کنونی کشور است دیپلماسی قوی انرژی با کشورهای همسایه، آسیای میانه، آفریقا و آمریکای لاتین است. همکاران جنگ روسیه و اوکراین یک مسئله حیاتی را ایجاد کرده و آن اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته تا سال 2040 مصرف سوخت فسیلی در دنیا به شدت کاهش می یابد و از الان قراردادهای تولید سوخت های هیدروژنی و الکتریکی منعقد شده و این یعنی 80 درصد ظرفیت مازاد نفت و نتیجه آن افت شدید قیمت نفت است بنابراین می طلبد که برنامه های توسعه ای نفت را سریع تر انجام دهیم.

وی اظهارداشت: اکنون که ریاست جمهور آبروی خود را برای اصلاح اقتصاد بیمار کشور به میدان آورده است و عزم جرم کرده برای عدالت در توزیع ثروت و حمایت از اقشار مستضعف جامعه نسبت به باز توزیع یارانه ها یک جراحی اقتصادی انجام دهد بر همه دستگاه ها، نهادها، مردم هوشیار ایران فرض است به میدان جهاد تبیین قدم بگذاریم و با یاری این سید مظلوم و مقتدر کشور را به سر منزل مقصود اهداف متعالی انقلاب اسلامی برسانیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: البته در این میان وظیفه می دانم به عنوان نماینده مردم پنج شهرستان اعلام کنم که معیشت مردم خط قرمز دولت و مجلس است و همه باید مراقبت کنیم تا مردم دچار آسیب نشوند چرا که وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور زیبنده نظام و مردم نیست.

وی گفت: کهن ترین بخش ایران پس از 84 سال انتظار به شهرستان ارتقا پیدا کرد و موجی از خوشحالی و اعتماد را در مردم باصفای سرزمینم ایجاد کرد بنابراین بر خود فرض می کنم از تلاش های دلسوزانه بزرگ مرد عرصه خدمت، از دیار برکه های امید و تلاش عضو خبرگان رهبری آیت الله علوی قدردانی کنم. به صورت ویژه از رئیس جمهور که صادقانه برای تحقق این امر یاری کرد کمال تشکر را دارم همچنین از معاون اول رئیس جمهور و هیات وزیران و به ویژه وزیر کشور برادر ارزشی و جهادی دکتر وحیدی و مجموعه آن وزراتخانه، استانداری فارس و به ویژه شخص خدوم و انقلابی استاد ایمانی استاندار فارس تشکر می کنم تشکر ویژه ای دارم از شخص مدیر و مدبر رئیس مجلس و هیات رئیسه که کمال همکاری را داشتند. از تمامی مردم مسئولان استانی و محلی تشکر می کنم جا دارد از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی به ویژه سبز پوشان سپاه پاسداران و برادران سرباز گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات تقدیر و تشکر را به عمل آورم.

نماینده لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس ادامه داد: در ادامه امیدوارم موجب ارتقا بیرم، بنارویه، عمادشهر، فداخ، خلیلی، بیدشهر، کورده و غیره باشیم امیدواریم با همت بالای مسئولان مردمی هر چه سریعتر نسبت به استقرار دستگاه ها و ادارات ذی ربط در این شهرستان نوپا اقدامات عاجل صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
مردم ایران رو به فلاگت رساندین وحالا ....... می کنید خدا لعنتتون کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار