در چهارصد و چهل و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته اجرایی ارتقاء توان تولید اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار فارس مشکلات هشت واحد تولیدی ازجمله تعیین تکلیف بدهی بانکی و تقسیط بدهی مالیاتی ، تعیین تکلیف تامین گاز ، تعیین تکلیف و رفع توقیف تملک ، انتقال مالکیت زمین و تخصیص سوخت و... مطرح و پس از بحث و تبادل نظر و دریافت نظرات مدیران دستگاه های مرتبط نسبت به صدور مصوبات برای رفع موانع این واحد ها تصمیمات عملیاتی و اجرایی در راستای مرتفع شدن مشکلات واحدهای تولیدی اتخاذ شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ 18 May 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: در چهارصد و چهل و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته اجرایی ارتقاء توان تولید اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار فارس مشکلات هشت واحد تولیدی ازجمله تعیین تکلیف بدهی بانکی و تقسیط بدهی مالیاتی ، تعیین تکلیف تامین گاز ، تعیین تکلیف و رفع توقیف تملک ، انتقال مالکیت زمین و تخصیص سوخت و... مطرح و پس از بحث و تبادل نظر و دریافت نظرات مدیران دستگاه های مرتبط نسبت به صدور مصوبات برای رفع موانع این واحد ها تصمیمات عملیاتی و اجرایی در راستای مرتفع شدن مشکلات واحدهای تولیدی اتخاذ شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این جلسه گفت: پالایش پارسیان سپهر، تولید استحصال اتان از گاز طبیعی سیمان لارستان، پولاد ورزان کیمیا، تولید مخازن فلزی به نوآوران توانگر ویدا( گروه صنعتی بنتو) بسته بندی و فرآوری خرما سردخانه نگهداری میوه ، ستاره یخی آسیا تولید خوراک آماده و نیمه آماده و توسعه عمران صفا شهر، تولید فرآورده های لبنی ازجمله واحد‌های تولیدی معرفی شده در این کارگروه بودند که مشکلات آن‌ها در چارچوب مقررات و ظرفیت‌های قانونی مانع‌زدایی شدند.

حمید رضا ایزدی با تاکید بر اینکه فلسفه تشکیل این کارگروه، تسهیل حوزه تولید و فرصت خوبی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی است‌ افزود: بهره‌گیری از ظرفیت شهرستان‌ها، اثربخشی و نتیجه‌محور بودن مصوبات، بازدید از واحدهای تولیدی، رفع مسائل و مشکلات واحدهای پراشتغال و دانش‌بنیان و زمان‌بندی برای اجرای مصوبات از رویکردهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است.

ایزدی با اشاره به توانمند سازی و بهره مندی واحدهای تولیدی از دانش و تکنولوژی روز دنیا در حفظ و تثبیت اشتغال پایدار و افزایش صادرات تصریح کرد: از آنجا که صنعت نقش موثری در ارتقا رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و توسعه پایدار دارد، ضرورت دارد واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی در راستای شناسایی و حضور مستمر در بازارهای جدید جهانی با بالا بردن سطح کیفیت محصولات تولیدی زمینه حضور خود در بازارهای صادراتی هدف را فراهم سازند.

وی در پایان با اشاره به بازدید اعضا کارگروه تسهیل از واحدهای تولیدی تصریح کرد: بازدید از واحد‌های تولیدی، در راستای گره گشایی، تقویت و حمایت از صنعت و تولید در استان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار