معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از یک انبار روغن احتکار شده در شیراز ۱۵ هزار بطری روغن خوراکی کشف شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 15 May 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مهدی حسنی گفت: با استمرار بازرسی‌ها و با همکاری بخش‌های مختلف و همراهی مردم، محل دپوی روغن خوراکی در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و از آن افزون بر ۱۵ هزار بطری روغن خوراکی کشف شد.
حسنی با بیان اینکه انبار یاد شده در سامانه جامع تجارت ثبت نشده بود، گفت: براساس قانون، کالا‌هایی که در انبار‌های ثبت نشده در سامانه جامعه، دپو و نگهداری شود، احتکار محسوب و منجر به برخورد قانونی می‌شود.
این مقام مسئول در سازمان صمت فارس با اشاره به تشکیل پرونده برای مالک انبار، گفت: این پرونده به ارزش بیش از ۵۳۰ میلیون ریال برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شد.
حسنی با بیان اینکه تیم نظارت و بازرسی در استان تمام توان خود را در راستای رصد، پایش بازار، تأمین اقلام اساسی، مبارزه با احتکار و جلوگیری از هر گونه سو استفاده‌های احتمالی و کنترل بازار به کار گرفته است، گفت: مقابله با محتکران، گران‌فروشان و افرادی که سعی دارند با اقدامات غیرقانونی و اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق سامانه خبری۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت آن را بررسی و رسیدگی کنند.

برچسب ها: کشف ، انبار روغن ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار