سلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر اقتصاد در جلسه علنی امروز مجلس، اظهار داشت: انتصابات ضعیفی در هیات مدیره بانک ها و مدیران عامل بانک ها صورت گرفته است که در آن افرادی با حداقل تجربه منتصب شده اند.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 10 May 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر اقتصاد در جلسه علنی امروز مجلس، ( سه شنبه 20 اردیبهشت) اظهار داشت: انتصابات ضعیفی در هیات مدیره بانک ها و مدیران عامل بانک ها صورت گرفته است که در آن افرادی با حداقل تجربه منتصب شده اند.

وی درباره عملکرد ضعیف برخی روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور خطاب به وزیر بهداشت گفت: وقتی شما رئیسی را منتصب می کنید انتظار می رود رئیس دانشگاه با تعامل با مسئولان ارشد استان و نمایندگان استان مشکلات را مرتفع کند.

نماینده مردم اقلید در مجلس خطاب به وزیر کار گفت: در رابطه با وعده های وزیر کار به نمایندگان و همچنین وعده درباره بهبود عملکرد وزارتخانه، نمایندگان همراهی کردند و کارت زرد ندادند اما عدم ارائه کارت زرد مجلس به معنای عدم شنیدن صدای نمایندگان معترض نخواهد بود.

صالحی بیان داشت: امیدواریم با بهبود عملکرد وزارتخانه شما، کارمندان آن وزارتخانه بر علیه شما در خیابان آزادی و در محیط وزارتخانه شعار سر ندهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار