دانشگاهیان استان به عتبات عالیات گفت: در این دوره توانستیم بیست و دومین دوره از اعزام دانشگاهیان را به عتبات اجرایی کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 26 March 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام سجاد نیکخو با تشریح برگزاری بیست دومین دوره از اعزام جامعه دانشگاهیان فارس به این سفر معنوی، گفت: در این دوره ۲۴۰۰ نفر از فارس با مراجعه به سایت labbayk.ir ثبت نام کرده و بر اساس قرعه کشی زمان سفر انان اعلام و ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ اولین گروه اعزام شدند.

او گفت: مهمترین ویژگی عتبات دانشگاهیان برنامه‌های فرهنگی ستاد است و تمام کاروان‌ها همراه روحانی اعزام می‌شوند و بیست دومین دوره اعزام دانشجویان به عتبات پس از دو سال به دلیل شیوع کرونا برگزار شد.

این مقام مسئول گفت: اعزام‌های این دوره شامل اساتید، کارکنان دانشگاهها، دانشجویان دختر و پسر مجرد و دانشجویان متاهل است و اعزام کاروان‌ها از اول اسفند ماه آغاز و تا فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان فارس گفت: بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، با اعزام دو کاروان از دانشگاهیان استان‌های تهران و فارس در اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و بیش از ۶۳۰۰۰ نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این دوره متقاضی تشرف به عتبات بودند که از آن میان حدود ۸۰ کاروان دانشگاهی به صورت هوایی به عتبات عالیات تاکنون اعزام شده‌اند.

به گفته نیکخو، هر کاروان متشکل از ۳۸ زائر و با مسئولیت دو نفربه عنوان عوامل اجرایی مسئولیت این سفر معنوی را بر عهده خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار