سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اعلام کرد:‌ محمد هایدی ایمانیه استاندار در جلسه ای با حضور صنعتگران، به مشکلات واخدهای تولیدی شخصا رسیدگی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 14 March 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: روابط‌عمومی عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در اطلاعیه ای نوشت:‌ با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان «تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» توسط مقام معظم رهبری، روز سه‌شنبه ۲۴ اسفندماه جاری مشکلات واحدهای تولیدی استان با حضور استاندار فارس، رئیس سازمان صمت فارس و دیگر مسئولان ارشد نیز بررسی خواهد شد.

این سازمان از فعالان اقتصادی استان درخواست کرد به منظور بررسی مشکلات‌شان در حوزه تولید، به سازمان صنعت، معدن و تجارت، بخش دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مراجعه کنند.

پس از بررسی‌های لازم توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، روز سه‌شنبه از صبح تا شب محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس شخصا به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی می‌کند.

از همه تولیدکنندگان دعوت شده مشکلات خود را در حوزه‌های امور مالیاتی، تامین اجتماعی، امور بانک‌ها، شرکت‌های خدمات‌رسان و مشکلات قضایی مطرح کنند تا در جلسه جمع بندی با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط، بررسی و چاره‌اندیشی برای رفع معضلات صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار