سه کودک خفری، بر اثر سوختگی شدید به شیراز منتقل شدند.
کد خبر: ۱۰۳۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 10 March 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیرازگفت: سه پسربچه ۴، ۵ و ۷ ساله در شهرستان خفر، به دلیل آتش سوزی مجروح شدند.
مهرداد شریفی با بیان این که کودکان آسیب دیده به دلیل وخامت حالشان به بیمارستان امیرالمومنین شیراز منتقل شدند افزود: درصد سوختگی کودک ۴ و کودک ۵ ساله ۹۰ درصد و کودک ۷ ساله ۶۰ درصد است که در بخش مراقب‌های ویژه بستری شده اند.
وی علت حادثه را، ریختن نفت بر روی لاستیک برای بازی بیان کرد و افزود: هنگام حادثه، والدین در خانه نبودند که سبب افزایش آسیب شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان این که یک تیم فوق تخصصی شامل پزشکان اطفال، سوختگی و جراحی پلاستیک برای درمان این کودکان تشکیل شده است ادامه داد: پزشکان اقدامات درمانی را برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر و بازگشت سلامت به کودکان آسیب دیده به کار می‌گیرند.
شریفی با اشاره به مراسم روز چهارشنبه آخرسال در هفته آینده گفت: کودکان علاقه بسیاری برای برپایی این مراسم دارند و متاسفانه بازی با ترقه‌ها سبب آسیب زیادی به کودکان می‌شود به گونه‌ای که انفجار ترقه ها، پارسال سبب کم بینایی و نابینایی کودکان زیادی شد که متاسفانه راه درمانی برای آن‌ها وجود ندارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از والدین خواست مراقب کودکان باشند تا حوادث بیشتری رخ ندهد.

برچسب ها: سوختگی ، سه کودک ، خفر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار