سعید یوسفی در نخستین نشست مجمع نخبگان ادوار بسیج دانشجویی استان فارس، یکی از راه‌های پیشرفت را حضور جدی نخبگان در مدیریت جامعه برشمرد و گفت: باید از نخبگان در کنار هم به نحو شایسته و با برنامه‌ریزی مناسب در پیشبرد امور بهره برداری شود و آن را تبدیل به یک روش حسنه و سازمان یافته کرد.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 08 March 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سعید یوسفی سه‌شنبه ۱۷ اسفند در نخستین نشست مجمع نخبگان ادوار بسیج دانشجویی استان فارس، یکی از راه‌های پیشرفت را حضور جدی نخبگان در مدیریت جامعه برشمرد و گفت: باید از نخبگان در کنار هم به نحو شایسته و با برنامه‌ریزی مناسب در پیشبرد امور بهره برداری شود و آن را تبدیل به یک روش حسنه و سازمان یافته کرد.

او از برنامه ریزی جامع برای بهره برداری از سرمایه نخبگانی دانشگاه‌های استان به ویژه نخبگان بسیجی جهت حل مسائل استان فارس خبرداد و افزود: نخستین گام شناسایی و شبکه سازی نخبگان توانمند در رشته‌های گوناگون مورد نیاز استان بوده که به همت مدیریت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی فارس آغاز شده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس مجمع نخبگان دانشجو و ادوار بسیج دانشجویی را محفلی برای آشنایی نخبگان با توانمندی‌های یکدیگر معرفی و تصریح کرد: در نشست های مختلف این مجمع، چالش‌های پیش روی نقش آفرینی تخصصی دانشجویان بررسی و با دعوت از مسئولان مربوطه راهکارهای تسهیل حضور جوانان در حل مسائل استان به آنان، توسط خود نخبگان دانشجو پیشنهاد می‌شود.

یوسفی، توانمندی‌های دانشجویان نخبه بسیجی را سرمایه‌ای برای دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان معرفی و اضافه کرد: استفاده از این سرمایه توسط سازمان‌ها و صنایع، توسعه استان را سرعت خواهد بخشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار