ابراهیم عزیزی : تدبیر و اقدام دولت سیزدهم در بحث توسعه و تقویت روابط با کشورهای همسایه باید ادامه داشته باشد، سوء تفاهمات باید برطرف شود تا امکان رشد اقتصادی با کشورهای همسایه را بیشتر کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 22 February 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: ابراهیم عزیزی با اشاره به سفر رییس جمهور به قطر گفت: یکی از اقداماتی که دولت سیزدهم شروع کرده است بازنگری در موضوع روابط خارجی به خصوص روابط با همسایگان است که این مسئله در موضوعات داخلی کشور نیز تاثیرگذار است.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت یک اقدام هوشمندان و متفکرانه را شروع کرده است و آنهم ارتباط موثر و کارآمد و تنش زدایی با کشورهای همسایه است. نظام سلطه در حال حاضر خواهان ایجاد فاصله و انشقاق بین کشورهای منطقه است و با تحریک کشورهای همسایه در سالیان گذشته لطمات زیادی را به امنیت منطقه وارد کرده است.

 

وی اضافه کرد: تدبیر و اقدام دولت سیزدهم در بحث توسعه و تقویت روابط با کشورهای همسایه باید ادامه داشته باشد، سوء تفاهمات باید برطرف شود تا امکان رشد اقتصادی با کشورهای همسایه را بیشتر کنیم.

 

وی تاکید کرد: با تقویت روابط کشورهای همسایه و با هماهنگی و هم افزایی می توانیم در مسیر صلح، امنتیت و آرامش منطقه حرکت کنیم. کشورهای منطقه این امکان برایشان فراهم است که چنانچه به دور از غوغاسالاری های نظام سلطه حرکت کنند و از جوسازی های نظام سلطه به دور باشند، بخش اعظمی از منافع اقتصادی خودشان را تامین کنند. ایران اسلامی امروز مبتکر این حرکت خوب بوده است

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس این حرکت دولت را تایید می کند و معتقدیم باید این سفرها و تقویت روابط مستمر باشد تا سوء تفاهمات برطرف شود و امکان توسعه اقتصادی فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار