مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد: در پی کشف ۱۲ هزار لیتر روغن خوراکی از یک انبار در حومه شهر شیراز، پرونده تخلف متهمان مبنی بر احتکار همچنین تقلب تشکیل شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 21 February 2022

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس به نقل از غلامرضا سالاری ادامه داد:با دریافت گزارش های متعددی مبنی بر دپوی مقادیر زیادی روغن خوراکی در یک انبار واقع در حومه شهر شیراز ، مامورین پلیس امنیت اقتصادی اقدام به بازرسی از این انبار کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس ادامه داد : در بررسی های اولیه مشاهده شد که دراین انبار بیش از ۱۲ هزار لیتر روغن خوراکی از برندهای مختلف در شرایط کاملا غیربهداشتی در گالن های بزرگ مخلوط و نگهداری شده است.

سالاری بیان کرد:بنا به گزارش کارشناسان بهداشتی ، روغن های مکشوفه بدلیل شرایط محیطی انبار ، قابلیت مصرف ندارند و از این جهت دو تخلف تقلب و احتکار در این پرونده رخ داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: دو نفر در این رابطه بازداشت شدند و ارزش تقریبی تخلف در این پرونده بالغ بر ۶ میلیارد ریال است و در حال حاضر پرونده در حال سیر مراحل قانونی و بررسی های فنی برای روشن شدن ابعاد موضوع است و بطور قطع با افرادی که به هر نحوی در این موضوع دخالت دارند و سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازند برخورد قانونی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار