-فرماندار ممسنی اعلام کرد: طی سه سال گذشته تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی ممسنی به مدار تولید بازگشتند و تلاش برای رفع مشکلات ۱۲ واحد نیمه فعال و غیرفعال در این شهرستان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 17 February 2022

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی داود ایوبی در بازدید از شهرک صنعتی نورآباد افزود: با پیگیری های مستمر انجام شده و تلاش بی وقفه مالک کارخانه کیک و کلوچه ممسنی این واحد صنعتی بعد از یک دهه تعطیلی محصولات تولیدی این کارخانه بزودی روانه بازار مصرف خواهد شد.
ایوبی گفت:طی هفته آتی تولید آزمایشی سیزدهمین واحد تولیدی این شهرک کارخانه کیک و کلوچه ممسنی آغاز و با ارزیابی های کارشناسی و فنی فعالیت دایم آن از سر گرفته خواهد شد.
رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ممسنی اضافه کرد: این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۶۰نفر را در دو شیفت کاری فراهم خواهدکرد.
ایوبی در بازدید از شهرک صنعتی از واحد تولیدی لبنیات کچول ممسنی گفت:پیگیری لازم برای تکمیل واحد تولیدی لبنیات کچول نیز درحال انجام است و با رفع مشکلات موجود فعالیت آن نیز طی ماه‌های آتی شروع خواهد شد.
فرماندار ممسنی گفت: با سیاست های ابلاغی دولت و هدف‌گذاری استاندار فارس و حمایت‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی تلاش برای رفع مشکلات ۱۲واحد تولیدی نیمه فعال و غیرفعال در حال انجام است و انتظار می رود با رفع مشکلات معوقات بانکی، تامین منابع مالی، تغییر تکنولوژی یا تغییر کاربری، رفع مشکلات مدیریتی و مالکیتی طی سال آتی شاهد فعالیت مجدد آنها باشیم.

شهرستان ممسنی دارای یک شهرک صنعتی است که طی ۳سال گذشته ۲۳واحد تولیدی مستقر آن به مدار تولید برگشته و ظرفیت آن تکمیل و پیگیری لازم برای احداث شهرک یا ناحیه صنعتی شماره ۲با مشکل تأمین زمین مواجه گردیده است.

ممسنی به مرکزیت نورآباد از شهرستان‌های استان فارس است که در فاصله ۱۴۸ کیلومتری از غرب شیراز واقع شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار