ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برای برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام دهه فجر که باشرکت ۲۰ کشور برگزار می شود،آماده شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 26 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: مدیرمجموعه ورزشی شهید دستغیب شیرازبیان کرد: سالن این مجموعه از زمان شیوع کرونا در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت که پس از فروکش شدن این بیماری دوباره این سالن در اختیار اداره کل ورزش و جوانان فارس قرارگرفت که لازم بود تعمیراتی صورت گیرد.

مهرشاد قهرمانی ادامه داد: تمام مواردی که مورد نیاز این سالن برای برگزاری مسابقات بود شامل آسفالت، تعمیر تابلو برق، افزایش نور سالن با ۲ پروژکتور، راه اندازی سیستم گرمایی از جمله کارهایی بود که صورت گرفت و قرار است دوربین های محیط ورزشگاه هم به زودی نصب شود.

رییس هیات بدمینتون فارس ۲۴ دی ماه به ایرنا گفته بود: ۲۱۴ بدمینتون باز از ۲۰ کشور در رقابت های بین المللی جام فجر شیراز و دومین دوره سری جوانان شرکت دارند.

ابراهیم راضی افزود: در رقابت های جوانان که تیم های جمهوری آذربایجان، ارمنستان، هندوستان، عراق و ایران شرکت دارند ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ‌شانزدهم همین ماه ادامه دارد، ۵۱ ورزشکار دختر و پسر شرکت دارند.

وی گفت: همچنین در سی امین دوره مسابقات بین المللی جام فجر نیز ۱۶۳ ورزشکار در بخش بانوان و آقایان حضور دارند که این مسابقات نیز از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه در شیراز برگزار می شود.

ارمنستان، استرالیا، آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، کانادا، هندوستان، قزاقستان، مالزی، مالت، پرتغال، اسلواکی، اوکراین، اسپانیا، هنگ کنگ، روسیه، اندونزی و عراق کشور های شرکت کننده در سی امین دوره این مسابقات به میز بانی شیراز هستند.

همچنین بیست و نهمین دوره مسابقات بدمینتون بین‌المللی جام فجر، بهمن ماه ۹۸ با شرکت ۱۴ تیم داخلی و خارجی و در دو بخش بانوان و مردان به میزبانی سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شده بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار