نماینده مردم فسا در مجلس با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی مناسب در شهرستان فسا، تاکید کرد که نگاه به مقوله ورزش باید در بین مردم و مسئولان نگاهی توسعه ای باشد.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 23 January 2022

نشست ۴ ساعته رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان فسا با حضور حجت اله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در دانشگاه فسا برگزار شد.

در ابتدای این نشست روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان با ارائه گزارش عملکرد به بیان عمده مشکلات شهرستان در نبود زیرساخت‌های ورزشی در حوزه های مختلف پرداخته و خواستار همراهی نماینده مردم در رفع معضلات و مشکلات شدند.

فیروزی در جمع متولیان و روسای هیئت های ورزشی شهرستان فسا گفت: با توجه به اینکه فسا در زمینه ورزش برادران و خواهران موفق عمل کرده، وظیفه داریم با تمام توان و قدرت در جهت ارتقای ورزش شهرستان گام برداریم.

وی با اشاره به حمایت خود از حوزه ورزشی، افزود: با توجه به اهمیت حوزه ورزش و جمعیت زیادی از جوانان ارزشمند و با انگیزه که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند، با پیگیری‌های بعمل آمده مبالغ قابل توجهی برای تکمیل مجموعه‌های ورزشی اختصاص یافته و امید است با تکمیل و توسعه زیرساخت های ورزشی، موفقیت های ورزشکاران فسایی بیشتر شود و توجه مردم نیز به فعالیت های ورزشی افزایش یابد.

نماینده مردم شریف شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی مناسب در شهرستان فسا، تاکید کرد که نگاه به مقوله ورزش باید در بین مردم و مسئولان نگاهی توسعه ای باشد. ایشان از خیرین و کسانی که دغدغه سلامتی جسمی و روحی جوانان و سلامت اجتماعی دارند، درخواست کرد که همگی باید به حوزه ورزش کمک کنیم تا نیازهای ورزشی شهرستان تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار