فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری دو قلو‌هایی که اقدام به برداشت غیرمجاز به صورت اینترنتی از حساب بانکی عموی خود کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 20 January 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ فرشید زینلی گفت: اخیرا یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت: مبلغ ۴۷ میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب بانکی او برداشت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: پس از طرح این شکایت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت که در نهایت با بررسی‌های فنی، متهمان شناسایی و با دستور مقام قضائی توسط پلیس فتا دستگیر شدند.

سرهنگ زینلی گفت: در بازجویی‌ها و تحقیقات تکیملی مشخص شد که متهمان دستگیر شده برادرزاده شاکی هستند که برای خرید بازی اینترنتی دست به این اقدام زده و در بازجویی‌های فنی به جرم خود اعتراف و در این خصوص پرونده اولیه تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: با توجه به اینکه دو قلو‌ها به کارت عابر بانک و تلفن همراه عموی خود دسترسی داشته اند از اعتماد او سوء‌استفاده و به صورت مخفیانه به پیامک‌های بانکی او دسترسی و سپس اقدام به واریز وجه در بازی اینترنتی کرده اند.

او با بیان اینکه عمده سرقت‌های اینترنتی به علت اعتماد نابجا به دیگران است؛ به شهروندان توصیه کرد: در حفظ و نگهداری اطلاعات بانکی خود کوشا بوده و در این خصوص به هیچ وجه حتی به اقوام و دوستان خود نیز اعتماد نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار