رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در راه اجرایی شدن این قانون وجود دارد بحث بازپرداخت وام‌های است که به متقاضیان پرداخت می‌شود، ادامه داد: اخیراً در رسانه‌ها از قول معاون وزیر راه اعدادی برای اقساط وام‌ها پرداختی اعلام شده که قابل قبول مجلس نیست چون قشر کم درآمد جامعه توان پرداخت آن را ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 20 January 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن، گفت: وزارت راه و شهرسازی در حال تامین زمین برای ساخت یک میلیون واحد در سال است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در راه اجرایی شدن این قانون وجود دارد بحث بازپرداخت وام‌های است که به متقاضیان پرداخت می‌شود، ادامه داد: اخیراً در رسانه‌ها از قول معاون وزیر راه اعدادی برای اقساط وام‌ها پرداختی اعلام شده که قابل قبول مجلس نیست چون قشر کم درآمد جامعه توان پرداخت آن را ندارد.

نماینده جهرم در مجلس تصریح کرد: مجلس قانون جهش تولید مسکن را به این دلیل تصویب کرد که اقشار کم درآمد جامعه صاحب مسکن شوند اگر بخواهیم بازپرداخت وام‌های پرداختی را به‌گونه‌ای قرار دهیم که این قشر نتوانند آن را پرداخت کنند قطعا این مصوبه مجلس با شکست مواجه می شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: در جلساتی که با وزرای اقتصاد و راه درباره ارائه تسهیلات به قانون جهش تولید داشتیم تاکید کردیم باید اقساط وام‌های پرداختی حداقل 40 درصد درآمد یک خانوار باشد نه اینکه به‌گونه‌ای باشدکه نتوانند آن را پرداخت کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار