محمد عزیزی منش گفت: با توجه به بارش رحمت الهی پیست اسکی اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان آماده میزبانی از ورزشکاران و علاقمندان به ورزش‌های زمستانی است.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 20 January 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد عزیزی منش گفت: با توجه به بارش رحمت الهی پیست اسکی اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان آماده میزبانی از ورزشکاران و علاقمندان به ورزش‌های زمستانی است.

او گفت: این پیست اسکی در ۵ کیلومتری جاده سپیدان کمهر واقع شده و همه روزه با امکانات، تلسکی، اجاره تجهیزات اسکی، رستوران و دیگر امکانات رفاهی آماده خدمات رسانی به ورزش دوستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان با اشاره به لزوم توجه به موارد ایمنی در ورزش‌های زمستانی گفت: متاسفانه عدم توجه به نکات ایمنی و پدیده تیوب سواری موجب صدمات جبران ناپذیری شده است.

عزیز منش با ذکر لزوم آموزش ورزش دوستان گفت: دوستداران ورزش‌های اسکی، اسنوبرد می‌توانند با مراجعه به این پیست از آموزش مربیان مجرب بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول گفت: پیست اسکی و مجموعه پولادکف سپیدان با امکانات کامل رفاهی و اقامتی نیز از دیگر پتانسیل‌های ورزش‌های زمستانی و گردشگری ورزشی در سطح شهرستان سپیدان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار