طاهری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه به تخریب باغات شد و گفت: شهر مقدس شیراز نباید شاهد این تخریب ها و اقدامات غرب گرایانه مانند سگ گردانی و ... باشد.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 17 January 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مهدی طاهری» در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: حضرت ام البنین (س) همسر مکرمه امام علی (ع) و مادر چهار شهید از شهدای دشت نینوا و حضرت ابوالفضل العباس (ع) بودند که الگوی مادران و همسران شهدا قرار دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: دشمن ما امروز از هر فرصتی برای دسیسه چینی در فضای مجازی علیه ما استفاده می کند و همواره در حال غدعه و نیرنگ است.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با ماموریت ترور فیزیکی و در قالب تخریب زیرساخت های اقتصادی و سیاسی همواره در صدد هستند تا کشور ما را به انزوای سیاسی و ورشکستگی اقتصادی بکشانند و ترور شخصیت را نیز در پیش گرفته اند که تخریب اعضای شورای اسلامی شهر را نیز در نقشه مرموزانه و ماهرانه در پیش گرفته اند.

طاهری تاکید کرد: اگر یکپارچگی شورای اسلامی شهر شیراز را تخریب کنند، اولین و مهمترین خاکریز شورا شکسته می شود و پس از آن، دیگر تخریب این گروه که ثمره نیات خالصانه جامعه انقلابی است، کار سختی نیست.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر شیراز نباید اصل یکپارچگی را از دست دهند زیرا انعکاس پژواک اراده‌ مردم در صحن شورای شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: بزرگترین نقطه ضعف شورای ششم، دقیقا بزرگترین نقطه قوت این شوراست که تقریباً اکثریت قریب به اتفاق اعضا در اندازه‌ مراجع تخصصی رشته های خود بوده و صاحب نظرند که البته تامین نظر مشترک بین آنها دشوار است و آنقدر انرژی در این شورا متراکم است که از تلاش دیگر مسئولان برای خروج آنها از جمع شورا بیم دارم.

وی تصریح کرد: این شورا نه متعلق به حزب است و نه جناح بلکه انقلابی و پیرو محض رهبری انقلاب است و آنها که دل در گروی انقلاب اسلامی دارند، بیدار و هوشیارند و آتش به اختیار بودن جماعت دلداه به امام امت را دلیل حیات انقلاب میدانند.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه به تخریب باغات شد و گفت: شهر مقدس شیراز نباید شاهد این تخریب ها و اقدامات غرب گرایانه مانند سگ گردانی و ... باشد.

وی ادامه داد: تامین زیرساخت های مناسب در حوزه های مختلف باعث می شود تا شاهد جذب سرمایه گذاران در شیرازباشیم و از نظر اقتصادی رشد کنیم.

طاهری با اشاره به وضعیت اقتصادی و بحران کرونا بیان کرد: با وجود بدهی های قبلی که برای شهرداری شیراز باقی مانده اما همزمان حقوق هزاران نفر تامین می شود و به سیل زدگان بیرم کمک می شود و حمل و نقل عمومی به شدت مریض این شهر سرپا نگاه داشته شده است.

وی عنوان کرد: شورا یک مجمع مشورتی است و تصمیمات منحصر به رای عمومی و نظر اجماعی شوراست و پرهیز از بیان رای شخص در لابلای بیانات مورد تاکید اعضای این شوراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار