مصری گفت: با صادرات می توانیم نسبت به تامین مواد اولیه از طریق همین صادرات بپرداریم و این منطقه مستعد است این منطقه منهای صنایع پتروشیمی و نفتی می تواند یک عسلویه دوم باشد و ظرفیت خوبی در اینجا وجود دارد، این منطقه زمین، طبیعت، امکان انتقال انرژی موجود است و نزدیک به دریاست و امکان صادرات و جود دارد.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ 13 January 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عبدالرضا مصری»، امروز (پنج شنبه 22 دی) در حاشیه افتتاح کارخانه «آلومینیوم جنوب» به «لامرد» فارس، در جمع خبرنگاران گفت: در یک مجموعه هستیم که بیش از 70 درصد تولید آلومینیوم کشور را با ظرفیت فعلی به تولید آلومینیوم کشور اضافه می کند.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با تکمیل فعلی این کارخانه 260 تا 270 درصد به ظرفیت کشور اضافه می شود و با اضافه شدن 2 مرحله بعد به یک میلیون تولید برسد می تواند تحولی در سایر صنایع کشور روی دهد.

وی با اشاره به اینکه صنایع پایین دستی آلومینیوم زیاد است و وقتی این صنعت شکل می گیرد، بیش از 50 برابر نیروی انسانی که در این صنعت فعالیت می کند، می تواند در صنایع پایین دستی هم فعال باشد و در کل کشور این موضوع پراکنده می شود.

مصری گفت: با صادرات می توانیم نسبت به تامین مواد اولیه از طریق همین صادرات بپردازیم و این منطقه مستعد است این منطقه منهای صنایع پتروشیمی و نفتی می تواند یک عسلویه دوم باشد و ظرفیت خوبی در اینجا وجود دارد، این منطقه زمین، طبیعت، امکان انتقال انرژی موجود است و نزدیک به دریاست و امکان صادرات و جود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار