مراسم تشییع و وداع با پیکرهای مطهر شهدای دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در نقاط مختلف فارس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵ 05 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم، حضرت زهرا(س) مراسم وداع و تشییع پیکرهای مطهر شهدای دوران دفاع مقدس که به تازگی تفحص و شناسایی شده‌اند در نقاط مختلف استان فارس برگزار خواهد شد.

در هفته گذشته بود پیکر مطهر ۹ شهید دوران دفاع مقدس وارد شیراز شد که از این تعداد ۵ شهید گمنام و ۴ شهید شناسایی شده هستند که شهدای شناسایی شده در شهر و دیار خودشان به خاک سپرده خواهند شد.

مراسم وداع با پیکرهای مطهر این شهدا فردا پنج‌شنبه، ۱۶ اسفندماه از ساعت ۷:۳۰ صبح همراه با قرائت زیارت عاشورا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

بعد از برگزاری مراسم وداع مراسم تشییع و بدرقه پیکرهای مطهر شهدا از حرم مطهر به سمت چهار راه شاهزاده قاسم انجام خواهد شد و بعد از آن هر کدام از شهدا به نقاط مختلفی برای خاکسپاری اعزام خواهند شد.

شهدایی که در شیراز به خاک سپرده خواهند شد، شامل شهید فیض‌الله کنعانی حقیقی است که در گلزار شهدا به خاک سپرده می‌شود؛ پیکر مطهر یک شهید گمنام در پارک علم و فناوری فارس، یک شهید گمنام هم در پادگان امام علی(ع) سپاه، یک شهید گمنام در پادگان شهید اثری‌نژاد سپاه و یک شهید گمنام هم در پادگان هوافضای سپاه به خاک سپرده می‌شود.

همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام در پادگان ۰۷ ارتش در کازرون، پیکر مطهر شهید معین‌الدین کهن فتح‌آبادی در خفر و پیکرهای مطهر شهیدان علی اصغر شهبازی و حبیب‌الله حقیقی هم در شهرستان قیر و کارزین به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها: تشییع ، شهدا ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار