مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: با وجود بارش شدید باران و برف در اکثر نقاط استان طی سه روز گذشته، تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 31 December 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علیرضا سیاهپور، افزود: نیروهای راهداری بلافاصله پس از اتمام عملیات برف روبی در محورهای اصلی، فعالیت خود در محورهای فرعی کم تردد و روستایی را آغاز کرده‌اند و اگر در این محورها نیز انسدادی باشد ظرف یکی دو ساعت بازگشایی می‌شود.
وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش برف در استان فارس را در محورهای دشت ارژن، صفا شهر، کدیون تا قلات، هفت برم به سمت دشت آزادگان و سپیدان و تمام محورهای این شهرستان و همچینن محورهای اقلید، خسرو شیرین آباده، صفاشهر و بوانات شاهد بوده‌ایم.
او اظهار داشت: در محدوده کازرون، نورآباد، فیروزآباد و فراشبند نیز بارش‌ها به شکل باران و عمدتا شدید بوده و با وجود شدت بارش‌ها خسارت قابل توجهی که باعث انسداد محورها شده باشد گزارش نشده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس بیان کرد: در اکثر محورهای استان نیز ریزش کوه را داشته‌ایم که توسط نیروهای راهداری بلافاصله باز شده است.

بالا بودن ترددهای غیر ضروری در محورهای فرعی برخلاف توصیه‌ها

سیاهپور گفت: با وجود توصیه‌هایی که قبل از آغاز بارش‌ها به شهروندان مبنی بر خودداری از انجام سفرهای غیر ضروری داشتیم اما در جریان این بارش‌ها شاهد بودیم که بعضا در محورهای فرعی و روستایی سفرهای غیرضروری بسیاری انجام می‌شود و خودروها عمدتا امکانات ضروری مانند زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی نیز به همراه ندارند.
وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم با توجه به پیش بینی هایی که مبنی بر شدت یافتن بارش ها طی روزهای آتی شده، از انجام سفرهای غیر ضروری حتما خودداری کنند و تلاش کنند که امکانات و مایحتاج اولیه را قبل از آغاز این بارش‌ها تهیه کنند تا چنانچه امکان تردد وجود نداشت دچار مشکل نشوند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار