خطیب جمعه کوار با بیان اینکه رژیم صهیونیستی کوچک‌تر و ضعیف‌تر از آن است که بخواهد علیه ایران اقدام کند، تصریح کرد: تهدید حمله به مراکز هسته‌ای ایران شبیه طنز است و خودشان هم خوب می‌دانند که توان رویارویی با نظام مردمی مقتدر ایران ندارند.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 25 December 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام مجید گشول در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کوار با اشاره به اقتدار نیروی زمینی، دریایی، هوا و فضای سپاه پاسداران به همراه سازمان سایبر الکترونیک در منطقه سواحل استان هرمزگان و بوشهر و بخشی از خوزستان اظهار کرد: نمایش اقتدار بسیجیان در رسته‌های مختلف بر اساس شبیه‌سازی یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های تهاجمی بود که در جنگ‌های ترکیبی و درهم‌تنیدگی جنگ‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم به اجرای عملیات تهاجمی به دشمن فرضی می‌انجامد.

وی افزود: این رزمایش هشداری قاطعی به گستاخی‌ها و عربده‌کشی های رژیم صهیونیستی و توطئه‌گران آمریکایی بود که می‌خواهند ضد نظام جمهوری اسلامی جنگ روانی به راه بیندازند.

خطیب جمعه کوار با بیان اینکه رژیم صهیونیستی کوچک‌تر و ضعیف‌تر از آن است که بخواهد علیه ایران اقدام کند، تصریح کرد: تهدید حمله به مراکز هسته‌ای ایران شبیه طنز است و خودشان هم خوب می‌دانند که توان رویارویی با نظام مردمی مقتدر ایران ندارند.

گشول، بر ضرورت ارتقای توان دفاعی و تهاجمی کشور تاکید کرد و گفت: باید این توانمندی‌ها روزبه‌روز ارتقا پیدا کند تا خیال خام دشمنان نقش بر آب شود.

امام جمعه کوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی تجلی ظرفیت‌های مردمی انقلاب اسلامی همچنین ظرفیت‌های نظام مردم‌سالار دینی است و این حماسه نماد بصیرت، هوشمندی، دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری است.

وی یادآور شد: حماسه ۹ دی با منزوی کردن جریان فتنه غیرت دینی مردم را نسبت به سیدالشهدا و انقلاب اسلامی دو چندان کرد و با بر هم ریختن محاسبات دشمن، انقلاب اسلامی را تضمین و تثبیت کرد.

امام جمعه کوار با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی انقلاب مخملی و کودتا را از بین برد و به ملت‌های مظلوم منطقه، جهان و دوستان انقلاب امید بخشید، ادامه داد: استقلال سیاسی کشور و مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حماسه ۹ دی نمودی دوباره پیدا کرد.

وی، سه عنصر اصلی مهار فتنه ۸۸ و پیدایش حماسه ۹ دی و پیروزی نظام را مدیریت هوشمندانه رهبری و ولی‌فقیه زمان، حضور با بصیرت و آگاهانه مردم و پیوند عمیق امام و امت دانست.

گشول همچنین به هفته سواد آموزی نیز اشاره کرد و گفت: طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ آمار بی‌سوادی شهرستان کوار ۴ هزار و ۸۵۹ نفر اعلام شده بود که در حال حاضر آخرین وضعیت آمار افراد بی‌سواد در این شهرستان ۲ هزار و ۲۹۰ نفر است.

وی همچنین با اشاره به درصد باسوادی کوار در سال ۹۵ که ۹۱ درصد بود، عنوان کرد: نرخ باسوادی این شهرستان در سال ۱۴۰۰ به ۹۶ درصد رشد یافته است.

گشول بر لزوم همکاری مردم و هماهنگی‌های بین بخشی مسئولان برای ریشه کنی بیسوادی تاکید کرد و بیان داشت: رشد سوادآموزی در کشور از افتخارات نظام و نتیجه تلاش‌های مستمر سوادآموزان و همکاری مردم و اهتمام نظام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار