معاون سیاسی فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس از برگزاری مراسم ارتحال علامه مصباح یزدی رحمت‌الله علیه در سالن مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 22 December 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حجت‌الاسلام مرتضی کوهی با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله مصباح در شیراز اظهار کرد: این مراسم فردا پنج‌شنبه دوم دی‌ماه امسال از ساعت ۱۴ و ۳۰ در محل سالن همایش آیت‌الله شهید دستغیب در مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

او در ادامه اضافه کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام‌ دکتر مجتبی مصباح یزدی (فرزند علامه مصباح یزدی) به ایراد سخن خواهد پرداخت.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله مصباح یزدی پس از پیروزی انقلاب بنیاد باقرالعلوم و سپس مؤسسهٔ آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) را در قم پایه‌گذاری کرد که تا پایان عمر ریاست آن را بر عهده داشت.

از جمله فعالیت‌های سیاسی ایشان می‌توان به نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره کرد. او همچنین به عنوان رهبر فکری جبهه پایداری نیز شناخته می‌شود.

نشست تخصصی اساتید فلسفه و کلام اسلامی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود

معاون سیاسی فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس همچنین در بخش دیگری سخنان خود از برگزاری نشست تخصصی اساتید فلسفه و کلام اسلامی طلاب در شیراز خبر داد و گفت: این نشست در دوم دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

کوهی با تشریح نشست تخصصی اساتید فلسفه و کلام اسلامی و طلاب نخبه اظهار کرد: این رویداد علمی فرهنگی قرار است با همکاری مدیریت حوزه علمیه فارس و موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در محل دانشگاه شیراز ساختمان مصطفوی بعد از نماز ظهر و عصر برگزار شود.

او با بیان اینکه این نشست تخصصی با حضور حجت‌الاسلام‌ دکتر مجتبی مصباح یزدی برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این رویداد مهم علمی تخصصی از طریق درگاه اینترنتی www.formaloo.com/msbh برای ثبت‌نام اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار