تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی فوتبال کشور برابر تیم آلومینیوم اراک صف آرایی می کند.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 18 December 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: رقابت های مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز یکشنبه 28 آذرماه پیگیری می شود و براساس برنامه ریزی ها، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در یک رقابت جذاب و نفس گیر رویاروی آلومینیوم اراک قرار می گیرد.

این دیدار از ساعت 14 در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار می شود که قضاوت آن بر عهده یاسر همرنگ است.

همچنین مهدی عالیقدر و محسن سلطانی کمک داور، شبیر بهروزی داور چهارم و محمود رفیعی نیز ناظر داوری است.

از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که در لیگ برتر کمتر فرصت حضور در زمین داشتند

کلانتری در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار کرد: خوشحالم که بعد از 10 روز پس از آخرین حضورم در اراک در لیگ برتر مجدد در اراک هستم.

وی تصریح کرد: فجر شهید سپاسی هم در لیگ برتر حضور دارد و هم در جام حذفی که هر دو مسابقات برای ما مهم و با اهمیت هستند.

سرمربی فجر سپاسی بیان کرد: با برنامه‌ریزی که داشتیم ان شالله بتوانیم با شرایطی که داریم بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم و از بازیکنانی که در چند بازی لیگ برتر بازی نکردند در بازی فردا استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بازی خوب و تماشاگر پسند به نمایش بگذاریم.

کلانتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اهمیت جام حذفی برای تیم فجر و عدم حضور بازیکنان اصلی گفت: 30 بازیکن تیم شرایط مشابه دارند، فاصله زیادی بین بازیکنان تیم نداریم، به دلیل بازی‌های فشرده خستگی زیادی داریم، در نخستین فصل حضور در لیگ برتر، بازی‌های لیگ برایمان اهمیت بسیاری دارد.

وی بیان داشت: دغدغه‌ای از نظر بازیکنان نداریم چون بازیکنان نزدیک به هم هستند و از نظر بازیکن جایگزین نگرانی نداریم چرا که آنها هم می‌توانند به خوبی بازی کنند.

سرمربی فجر سپاسی گفت: در بازی قبلی مقابل آلومینیوم از عملکرد بازیکنان تیم رضایت داشتم، تا دقیقه 80 بازی گلی دریافت نکرده‌ بودیم، برای هر دو تیم بازی بازی سختی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار