همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برنامه‌های برای بزرگداشت و سالگرد آیت‌الله صدرالدین حائری شیرازی و آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 14 December 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) حرم مطهر شاهچراغ (ع) برنامه‌های برای بزرگداشت و سالگرد آیت‌الله صدرالدین حائری شیرازی و آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی برگزار می‌کند که این برنامه‌ها با ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا (س) همراه شده است.

این مراسم که روز پنجشنبه 25 آذرماه برگزار می‌شود با قرائت قرآن توسط امیر فتح‌پور و شعرخوانی محمدزمان گلدسته شروع می‌شود و پس از آن بعد از نماز مغرب و عشاء صادق آهنگران به قرائت دعای روح‌بخش کمیل می‌پردازد.

سخنرانی این مراسم را حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی بر عهده دارد که ضمن بیان ضرورت‌های ایام فاطمیه به ویژگی‌های عالمان دین به ویژه آیات عظام صدرالدین و محی‌الدین حائری شیرازی می‌پردازد.

 

با توجه به تجربه، تخصص و تلاش حجت‌الاسلام قرائتی در زمینه قرآن در حرم مطهر شاهچراغ (ع) نخستین نشست تخصصی بر کرانه نور با هدف اجرای نهضت تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

در این مراسم که در طبقه دوم شبستان حرم مطهر شاهچراغ(ع) در ساعت 14:30 روز پنجشنبه برگزار می‌شود، روحانیون، طلاب حوزه‌های علمیه، استادان معارف و علوم قرآنی دانشگاه‌ها حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار