معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس گفت: این استان با ۳ هزار و ۶۰۹ انبار فعال، جایگاه پنجم کشور را در سامانه جامع انبار‌ها به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 13 December 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهدی حسنی از کسب مقام اول کشوری ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار‌ها توسط استان فارس خبر داد و گفت: در بررسی عملکرد استان‌ها در حوزه سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا، در ۸ ماهه منتهی به آذرماه امسال، استان فارس در جایگاه اول کشور ایستاد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، ۵۴ هزار و ۸۸۹ واحد در سامانه جامع انبار‌ها ثبت شده و از ۱۰۰ هزار واحدی که پیش از امسال در این سامانه ثبت شده بود با رصد و بررسی انجام شده ۴۸ هزار و ۹۰۵ واحد غیرفعال شناسایی و از سامانه حذف شدند.

به گفته حسنی، این میزان ثبت و شناسایی واحد‌های غیرفعال سبب کسب مقام اول کشوری توسط فارس شده است.

او اضافه کرد: در مدت زمان یاد شده بیش از ۲ هزار و ۵۳۸ رسید و حواله توسط صاحبان کالا و انبار در این سامانه ثبت شده که فارس در این رابطه مقام چهارم کشوری را از آن خود کرد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس تاکید کرد: بازرسی از انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا‌ها یکی از اولویت‌های این سازمان است و صاحبان انبار‌ها که تاکنون به ثبت نام در سامانه جامع تجارت اقدام نکرده‌اند، هر چه سریعتر به ثبت نام در این سامانه و وارد کردن اطلاعات کالا‌های خود اقدام کنند.

به گفته حسنی، افرادی که به ثبت انبار خود و کالا‌های موجود در آن در سامانه مذکور نپردازند به عنوان محتکر شناخته و برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار