در روز پنجم مسابقات پاراآسیایی جوانان در شهر منامه بحرین، ورزشکاران استان فارس موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ دیگر شدند.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 06 December 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: رئیس هیأت بدمینتون فارس از کسب دومین نشان ارزشمند بدمینتون در مسابقات پاراآسیایی خبر داد و اظهار داشت: خانم ثنا باقری از فارس پیش از ظهر امروز دوشنبه در مسابقات دو نفره بدمینتون بازی‌های پاراآسیایی بحرین به همراه ورزشکاری از هند موفق شد به مدال نقره این مسابقات دست پیداکند.

ابراهیم راضی افزود: پیش از این نیز خانم شادی جهان پناه از استان فارس در بخش یک نفره موفق شد بر سکوی دوم آسیا قرارگیرد و نخستین مدال تاریخ آسیایی بدمینتون ایران در ۵۰ سال گذشته را کسب کرد.

مجیدصباغ زاده رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان فارس نیز بیان داشت: ورزشکاران دوومیدانی کار هیأت جانبازان و معلولان استان فارس در این رقابت‌ها شامل دو ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن بودند که در روزهای گذشته آقایان آرمین صالحی و ابوالفضل کوه پیما در رشته‌های پرتابی موفق به کسب سه مدال طلا شدند و خانم نگار قربانی هم به دو مدال برنز دست یافت و امروز نیز آرمین صالحی در ماده پرتاب دیسک کلاس F۳۴ موفق شد یک نشان برنز دیگر برای کاروان کشورمان به ارمغان آورد و این مدال پایان کار ورزشکاران هیأت جانبازان و معلولان فارس در مسابقات پاراآسیایی بود.

همچنین امروز دوشنبه نرگس کریمی دونده نابینای استان فارس در ماده ۸۰۰ متر بر سکوی قهرمانی ایستاد و در ماده ۴۰۰ متر نیز مدال نقره را از آن خود کرد.

ابوالفضل شریفی دیگر ورزشکار فارسی در ماده ۲۰۰ متر و پرش طول صاحب ۲ گردن آویز برنز شد.

محدثه رمضانی هم در ماده ۲۰۰ متر و ۱۰۰ متر مقام چهارم و در پرش طول مقام پنجم را کسب کرد.

در رشته بسکتبال با ویلچر، تیم کشورمان با مربیگری حسن پالار از فارس با برتری قاطع ۱۱۷ بر ۱۸ در بازی نهایی مقابل تیم عراق، به عنوان قهرمانی رسید.

در رشته گلبال نیز تیم ملی کشورمان با قبول شکست برابر تایلند بر سکوی دوم ایستاد، ویدا جبار زاده گلبالیست فارسی در ترکیب تیم ملی حضور داشت.

پیش از این، امیرحسین حسین پور هم از استان فارس در رشته تنیس روی میز موفق به کسب نشان طلا شده بود که در مجموع ورزشکاران استان فارس تا کنون ۱۵ مدال رنگارنگ در بازی‌های پاراآسیایی کسب کرده اند.

ثنا باقری و شادی جهان پناه در رشته بدمینتون، امیرحسین حسین پور در پینگ پنگ، ابوالفضل شریفی، نرگس کریمی، محدثه رمضانی، نگار قربانی، ابوالفضل کوه پیما، و آرمین صالحی در دو و میدانی و ویدا جبار زاده در رشته گلبال، ۱۰ ورزشکار فارس در این بازی‌ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار