مدیرکل راه و شهرسازی فارس متقاضیان مسکن در شهر‌های اقلید، صفاشهر، فراشبند، قیر، نورآباد، آباده، ارسنجان، بوانات، کازرون، جهرم، استهبان، ایزدخواست، حاجی آباد، دبیران، شهر پیر، شهر جدید صدرا، صغاد، قادراباد، مصیری، اردکان، بهمن، خشت، دژکرد و سده می‌توانند تا پایان آذر برای نام نویسی به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 06 December 2021

بیش از ۱۳۰ هزار متقاضی طرح جهش تولید مسکن در فارسجعفر زاهد‌ی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: ثبت‌نام متقاضیان طرح جهش تولید مسکن از ۲۸ مهر در ۲۴ شهر از ۱۰۲ شهر استان فارس آغاز شد و از پنجشنبه ۱۱ آذرماه نام نویسی در ۱۵ شهر دیگر هم در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: متقاضیان مسکن در شهر‌های اقلید، صفاشهر، فراشبند، قیر، نورآباد، آباده، ارسنجان، بوانات، کازرون، جهرم، استهبان، ایزدخواست، حاجی آباد، دبیران، شهر پیر، شهر جدید صدرا، صغاد، قادراباد، مصیری، اردکان، بهمن، خشت، دژکرد و سده می‌توانند تا پایان آذر برای نام نویسی به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: نام نویسی در شهر‌های آباده طشک، خاوران، خرامه، داراب، فسا، فیروزآباد، کره ای، کوار، مرودشت، نی ریز، جنت شهر، قطب آباد، بیضا، نوجین و نودان هم که از ۱۱ آذرماه آغاز شده است تا یکم بهمن ادامه دارد.

زاهد‌ی تصریح کرد: متقاضیان باید دارای شرایط، داشتن فرم ج سبز (استفاده نکردن از امکانات دولتی و یارانه‌ای زمین و مسکن و تسهیلات)، نداشتن مالکیت خصوصی، تاهل و یا سرپرست خانوار بودن، و داشتن سابقه حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان این که ۱۰۲ شهر در استان فارس وجود دارد که اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن موظف است برای تامین زمین و ثبت نام از متقاضیان مسکن در طول برنامه اقدام کند، ادامه داد: تاکنون در ۳۹ شهر اصلی، پُر متقاضی و پُر جمعیت نام نویسی طرح جهش تولید مسکن آغاز شده است و در سایر شهر هم با تامین زمین ثبت نام آغاز می‌شود.

برچسب ها: مسکن ، مسکن ملی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار