نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه اظهار داشت: هم اینک در یک جنگ نابرابر از نظر فرهنگی قرار داریم که امام راحل (ره) راه پیروزی در این نبرد را به نشان دادند و آن این که باید با هم باشیم.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 06 December 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: آیت الله لطف الله دژکام، دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در شیراز افزود: اگر فعالیت‌ها در قالب جبهه دنبال شود، مشکل اقتصادی کشور حل می شود اما در سال‌های گذشته، یک عده کاسه گدایی را دست گرفتند و به این کشور و آن کشور التماس کردند که شما بیایید بالای سر ما باشید.
او گفت: ضرورت دارد که در عرصه اقتصادی تبلیغ کنیم که این جبهه شکل بگیرد.

در جنگ نابرابر فرهنگی هستیم
نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه اظهار داشت: هم اینک در یک جنگ نابرابر از نظر فرهنگی قرار داریم که امام راحل (ره) راه پیروزی در این نبرد را به نشان دادند و آن این که باید با هم باشیم.
وی گفت: هر کس شرایط جنگ نابرابر فرهنگی را مدام به خودش یادآور نشود ممکن است در انتخاب عملی که می خواهد انجام دهد دچار اشتباه شود.
آیت الله دژکام اظهار داشت: در این شرایط، با هم بودن کلید پیروزی ما است و کار را تمام می کند و اگر ضربه خوردیم بدانیم که این مسیر را درست نپیموده ایم.
امام جمعه شیراز بیان کرد: رهبر معظم انقلاب هم به اینکه باید جبهه فرهنگی داشته باشیم همواره تاکید دارند.
وی اظهار داشت: در زمینه تبلیغی و فرهنگی که کار به سختی عرصه اقتصاد نبوده کارهایی شده اما باید همه زیر پرچم رهبر معظم انقلاب عمل کنیم تا هم قوی تر شویم و هم نتیجه بهتر بگیریم.
آیت الله دژکام گفت: وقتی ذیل این پرچم قرار می‌گیریم باید سازماندهی و تشکیلات داشته باشیم و همه فکر کنیم که یکی هستیم.

در این آیین که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، حجت الاسلام حسن قانع به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس معرفی و از تلاش های حجت الاسلام محمدصادق محرابی در این مسئولیت تقدیر شد.
حجت‌الاسلام قانع پیش از این مسئول دبیرخانه دستاوردهای حوزه علمیه قم و دبیر مجمع فضلای استان فارس بوده است.
بیش از ۱۰ سال تدریس سطوح عالی حوزه علمیه، ۳۰ سال فعالیت تبلیغی و مدیریتی، تدریس در حوزه حکمت اسلامی و علم دینی، پژوهش و نگارش مقالات علمی متعدد در حوزه علوم انسانی اسلامی از سوابق وی به شمار می‌رود.
وی دانش‌آموخته سطوح عالی حوزه علمیه قم و دکترای فلسفه اسلامی و از شاگردان درس خارج فقه محضر حضرات آیات مکارم، شب‌زنده‌دار و فرحانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار