فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای و کشف ۱۰۰ فقره موبایل و لوازم درون خودروی سرقتی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 05 December 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار رهام بخش حبیبی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی و سرقت درون خودرو در محدوده شمالی شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۸ ولیعصر شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند در این خصوص ۳ سارق حرفه‌ای که اعضای یک باند بودند را شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری دلالت دهند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۸۶ دستگاه گوشی تلفن همراه، مقادیری ضبط و باند، باتری و سایر ملزومات خودرو، ۳ دستگاه دوچرخه و بیش از ۲۲ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۰۰ فقره موبایل قاپی و سرقت درون خودرو در شیراز اعتراف و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در هنگام مکالمه با تلفن همراه در کوچه‌های خلوت و تاریک مراقب اطراف خود باشید و همچنین هنگام ترک خودرو از گذاشتن کیف پول، مدارک و یا سایر اشیا با ارزش و قیمتی در داخل آن به ویژه در معرض دید جدا اجتناب کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار