استاندار فارس از پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، پروژه انتقال آب از سد درودزن به شیراز و پروژه کمربندی گویم سه پروژه‌ای بود که استاندار فارس از آنها بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 04 December 2021

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس در گزارش روز شنبه خود اعلام کرد: پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، پروژه انتقال آب از سد درودزن به شیراز و پروژه کمربندی گویم سه پروژه‌ای بود که استاندار فارس از آنها بازدید کرد.
بر اساس این گزارش، در جریان بازدید محمد هادی ایمانیه از فاز هفتم پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، به دنبال اعلام مدیران این پروژه مبنی بر تملک اراضی مورد نیاز برای اتصال آزاد راه به بزرگراه شیراز – سپیدان، استاندار فارس نیز خواستار پیگیری جذب اعتبارات مورد نیاز برای اتمام این پروژه در اسرع وقت شد.
ایمانیه در بازدید از پروژه انتقال آب از سد درودزن به شیراز هم بر لزوم شتاب گرفتن روند اجرای این پروژه تاکید کرد و پیمانکار این پروژه نیز متعهد شد تا قبل از فرا رسیدن تابستان سال آینده نسبت به اتمام آن اقدام کند.
همچنین در جریان بازدید از پروژه کمربندی محور گویم با توجه به سنگینی بار ترافیک آن در روزهای تعطیل، مقرر شد شهرداری نسبت به تملک برخی از پلاک‌های این مسیر و اصلاح و تعریض آن اقدام کند و دوربرگردان‌های مسیر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصلاح شود.
استاندار فارس از طرح‌های آزادراه و انتقال آب به شیراز بازدید کرد
ایمانیه استاندار فارس در حاشیه این بازدیدها با یک گروه جهادی که مشغول ساخت خانه برای یک خانواده بی بضاعت بودند نیز دیدار کرد و با آنها به گفت و گو پرداخت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار