نیک فر در مورد نحوه برگزاری امتحانان دی ماه دانش آموزان مدارس شهرستان جهرم گفت: در تمامی مقاطع، سنجش‌ها و امتحانات دی ماه به صورت حضوری برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 02 December 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مهدی نیک‌فر»، امروز (پنجشنبه ۱۱ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: سیاست آموزش و پرورش براساس رنگ بندی و وضعیت کرونایی نیست بلکه براساس دستورالعمل ۰۶ پروتکل‌های بهداشتی است.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم با اشاره به اینکه ملاک فعالیت آموزش و پرورش نسخه ۰۶ است، افزود: از نیمه آبان‌ماه، شرایط حضور یک روز در هفته برای تمامی دانش‌آموزان مدارس الزامی است.

 

وی بیان کرد: انش آموزان اگر براساس مدلی که شورای مدرسه انتخاب کرده، حضور پیدا نکنند غیبت خورده و باید دلیل موجهی برای روزهای غیبت داشته باشند.

 

نیک فر عنوان کرد: با توجه فضای مدرسه و با توجه به دستورالعمل ۰۶ پروتکل بهداشتی، مدلی که شورای مدرسه برای فعالیت حضوری انتخاب کرده باید به تایید کارشناسان آموزش و پرورش برسد که مدارس مدل‌های مختلفی انتخاب کرده‌اند.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم در مورد نحوه برگزاری امتحانان دی ماه دانش آموزان مدارس این شهرستان خاطرنشان کرد: در تمامی مقاطع، سنجش‌ها و امتحانات دی ماه به صورت حضوری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار