رئیس مرکز اورژانس استان فارس اعلام کرد که بر اثر وقوع حوادث ترافیکی در جاده‌های فارس، ۲ نفر جان باخته و ۱۳ نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳ 01 December 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدجواد مرادیان از وقوع دو حادثه رانندگی با ۲ کشته و ۱۳ مجروح در جاده های استان خبر داد و گفت: حادثه نخست  تصادف بین چندین دستگاه (پژو- ساینا و یک خودروی دیگر) در محور آباده به بهمن- بعداز کارخانه کاشی رخ داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس افزود: با اعلام این حادثه بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس و ۱ دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شد.

او با اشاره به مرگ یک نفر و مصدوم شدن ۶ نفر در این سانحه رانندگی، ادامه داد: متاسفانه در این تصادف یک مصدوم بدحال در بیمارستان فوت کرده است و مصدومان دیگر پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه به بیمارستان امام خمینی آباده اعزام شدند.

مرادیان ادامه داد: همچنین تصادفی بین دو دستگاه سواری جک-پراید در محور جدید کازرون-شیراز (سه راه کلانی) اتفاق افتاد که ۷ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت و مجروحان برای دریافت خدمات درمانی توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر بیمارستان به بیمارستان، ولی عصر کازرون منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس استان فارس صبح امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که در هشت ماهه امسال در محور‌های مواصلاتی استان فارس ۴۲۴ نفر از مصدومان ترافیکی بر اثر شدت حادثه پیش از رسیدن نیرو‌های اورژانس جان خود را از دست دادند و ۳۷ هزار و ۵۷۶ نفر نیز زخمی شدند.

متاسفانه استان فارس به لحاظ نسبت جمعیتی در رتبه اول تلفات جانی در تصادفات جاده‌ای قرار دارد و سالانه هزاران نفر در این استان جان خود را در تصادفات از دست می‌دهند، جایگاهی که نمی‌توان به آن افتخار کرد.

برچسب ها: تصادف ، کشته ، زخمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار