سرپرست اداره کل تعاون فارس گفت: از زمان آغاز مهلت ثبت و نام سی وسومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید این استان تاکنون بیش از دو هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 28 November 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید مصطفی هاشمی سرپرست اداره کل تعاون فارس بیان کرد: استان فارس در ثبت سی وسومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید تا این زمان جزو استان‌های برتر کشور بوده است.

او اظهار کرد: زمان ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در سی و سومین جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir از سه‌شنبه ۲۷ مهرماه آغاز و تا چهارشنبه ۲۶ آبان ماه به مدت یک ماه ادامه داشت که باتوجه به درخواست کارفرمایان و کارگران و گروه‌های کار این مهلت تا ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس عنوان کرد: از زمان آغاز مهلت ثبت و نام در این دوره جشنواره تاکنون بیش از دو هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

او با بیان اینکه انگیزه بخشی و افزایش همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان است، گفت: با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با تعامل جامعه کار و تولید و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان فارس در سطح ملی باشیم.

هاشمی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود، گفت: ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌های کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه است که در ارزیابی این جشنواره مد نظر قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار