قاتل فراری شهرستان‌های شیراز و کوار شب گذشته در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شد .
کد خبر: ۱۰۱۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 27 November 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در پی درگیری یک قاتل متواری مسلح با پلیس آگاهی استان فارس و کشته شدن او ، گره دو پرونده قتل در شهرستان‌های شیراز و کوار باز شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: این قاتل فراری با اقدامات مجرمانه خود باعث ایجاد ناامنی و نارضایتی مردم در شهرستان‌های کوار و شیراز شده بود.
سید مصطفی بحرینی با اشاره به سابقه اقدامات مجرمانه این قاتل فراری گفت: وی در سال ۱۳۹۹ پس از اجرای حکم قصاص نفس یک قاتل در شهرستان کوار اقدام به انتقام جویی از خانواده مقتول کرد و یکی از اولیا دم را در شیراز و در مقابل دیدگان پسرش با سلاح گرم به قتل رساند.


این مقام قضایی استان با بیان این که در ادامه انتقام جویی این قاتل مسلح، فرد دیگری از خانواده مقتول را این بار در شهرستان کوار با سلاح کلاشنیکف به قتل رساند، گفت: این شرور در سومین اقدام مجرمانه خود با سلاح گرم به فرد دیگری شلیک کرد که با تلاش کادر پزشکی از مرگ نجات یافت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان این که اقدامات سریالی و مخل نظم و امنیت این قاتل خطرناک متواری در دو شهرستان شیراز و کوار باعث نارضایتی مردم در این دو حوزه قضایی شده بود، گفت: با پیشنهاد دادستانی مرکز استان برای مدیریت این پرونده، کمیته مشترکی با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج)، پلیس آگاهی استان و نظارت معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز تشکیل و پس از شناسایی محل اختفای وی در یک مجتمع مسکونی شیراز با اقدام مقتدرانه پلیس آگاهی استان فارس برای دستگیری وی اقدام شد .

پس از مقاومت این قاتل متواری و شلیک متقابل وی به مأموران این فرد شرور در درگیری با ماموران انتظامی کشته شد .
با از پای درآمدن این قاتل فراری گره دو پرونده قتل در شهرستان‌های شیراز و کوار باز و به اقدامات مجرمانه و جنایتکارانه وی پایان داده شد.

برچسب ها: قتل ، قاتل فراری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار