حجت الله فیروزی بیان کرد: افراد سودجو و منفعت طلب که منافع آنها با واردات بی رویه کالاهای غیرضرور تأمین می شود، از هر طریق ممکن تلاش می کنند تولیدات داخلی شهرت پیدا نکند و توان رقابت و افزایش کیفیت را از دست بدهد چرا که در چنین شرایطی منافع این افراد تأمین می شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 25 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حجت الله فیروزی اظهار داشت: خوشبختانه در سال های اخیر تولیدکنندگان متعهد و میهن دوست ما تلاش زیادی کرده اند که در محصولات تولیدی داخل ارتقا کیفیت داشته باشند و الحمدلله این تلاش های متعهدانه بسیار اثر بخش بوده است.

وی افزود: بسیاری از محصولات تولیدی کارخانجات و بنگاه های تولیدی ایرانی کیفیت مناسب و بعضا مطلوبی پیدا کرده اند و وارد بسیاری از بازارهای منطقه ای و جهانی هم شده اند اما هنوز تبلیغات منفی بر علیه آنها ادامه دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: بعضی از کشورها اکنون تولیدات و محصولات ایرانی را با بسته بندی های جدید به نام خود صادر می کنند که این موضوع نشانگر توان رقابت و کیفیت خوب بسیاری از کالاهای تولید ایران است.

وی بیان کرد: افراد سودجو و منفعت طلب که منافع آنها با واردات بی رویه کالاهای غیرضرور تأمین می شود، از هر طریق ممکن تلاش می کنند تولیدات داخلی شهرت پیدا نکند و توان رقابت و افزایش کیفیت را از دست بدهد چرا که در چنین شرایطی منافع این افراد تأمین می شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در شرایط کنونی کشور که نیاز به جهش در عرصه تولید و صادرات کالاهای ایرانی است و تولید داخل جهت رشد و یافتن بازارهای جدید و توسعه و ارتقای کیفیت و تاب آوری در مقابل کالاهای خارجی، به بازار مصرف داخلی و خارجی نیاز دارد، هر کس مسئولیتی دارد باید با توان و امکاناتی که در اختیار دارد از تولید داخلی حمایت کند و شرکتهای دانش بنیان که خوشبختانه در سالهای اخیر هم رشد خوبی داشته و نشان داده اند که می توانند بر رونق تولید داخلی تاثیر مثبت گذارند را مورد حمایت مادی و معنوی خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار