ارجمند گفت: با جان باختن یک بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم، مجموع تلفات ناشی از این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر به ۲۹۱ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ 21 November 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»، امروز (یکشنبه ۳۰ آبان) از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و با اشاره به شناسایی ۱۴۵ بیمار جدید در روز گذشته، مجموع مبتلایان به این ویروس منحوس را ۳۲ هزار و ۸۹۰ نفر برشمرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: کرونا تا کنون حدود ۳۳ هزار شهروند جهرمی و خفری را آلوده کرده و همچنان در حال جولان دادن است.

 

وی با اشاره به اینکه روزانه صدها نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم گرفته می شود، عنوان کرد: ۱۰۱ هزار و ۶۰۶ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

ارجمند همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۳۱ هزار و ۳۴۴ نفر گزارش شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم همچنین، شمار بیماران در قرنطینه را هزار و ۱۷۱ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

وی، تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۴۵ عنوان کرد و گفت: از این تعداد، ۳۹ بیمار در بخش های عمومی و ۶ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اذعان کرد: همچنین پنج بیمار نیز در بخش کرونای این بیمارستان پذیرش شدند.

 

ارجمند با اشاره به فوت یک آقای ۶۳ ساله از خفر، گفت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم و خفر تا کنون به ۲۹۱ نفر افزایش پیدا کرده است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار