استاندار فارس توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تولید در شهرستان خرامه را مهم دانست و گفت : با توجه به مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان فارس انتقال آب سد درودزن به این شهرستان باید سرعت گیرد تا با تحقق این امر بخشی از موانع تامین آب در بخش‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی رفع شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 18 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: استاندار فارس توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تولید در شهرستان خرامه را مهم دانست و گفت : با توجه به مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان فارس انتقال آب سد درودزن به این شهرستان باید سرعت گیرد تا با تحقق این امر بخشی از موانع تامین آب در بخش‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی رفع شود.

 دکتر محمد هادی ایمانیه روز چهارشنبه با سفر به شهرستان خرامه هدف از سفر به این شهرستان را رسیدگی به مشکلات موجود برشمرد و از روند کند انتقال کارخانه سیمان شیراز به خرامه انتقاد و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های جدی این موضوع هر چه سریع‌تر به سرانجام رسد.

استاندار فارس ضمن بازدید از محور مواصلاتی خرامه، مرودشت و پل حسن‌آباد، وضعیت این جاده را از نظر ایمنی نامناسب توصیف کرد و بیان داشت: در همین راستا، پل حسن‌آباد و دست‌کم بخشی از این جاده تا پایان سال جاری آسفالت خواهد شد.

 

وی حمایت از رونق تولید در شهرستان خرامه را، به‌ویژه در زمینه دامداری، بااهمیت ارزیابی کرد و افزود: پرورش بُز با تغییرات ژنتیکی و پرورش شتر دو حوزه به‌روز و شایان توجه در شهرستان خرامه است که می‌تواند به الگویی برای افزایش ارزش‌افزوده، در کل استان و کشور تبدیل شود.

 

او همچنین درباره راه‌اندازی پست برق ۴۰۰ کیلو ولت شهرستان خرامه، از تامین اعتبار و بهره‌برداری از این پروژه در آینده نزدیک خبر داد.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات و موانع توسعه کارخانه فولاد خرامه اشاره و بیان داشت : یکی از مشکلات دسترسی به برق است که با احداث پست برق یادشده رفع می‌شود و مسأله دیگر تامین سنگ آهن فولاد است که این موضوع نیز با همکاری مسئولان به سرانجام خواهد رسید.

استاندار فارس در این سفر همچنین نوید داد که استخر دانش‌آموزی و خوابگاه ورزشی ناتمام شهرستان‌ خرامه طی چند ماه آینده و با تخصیص بودجه کافی در اختیار اهالی این ناحیه قرار گیرد.

شهرستان خرامه در فاصله ۸۰ کیلومتری جنوب شرق شیراز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار