همزمان با هفته بسیج ١١ هزار و ۵٣٢ برنامه در سطح استان فارس اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 16 November 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: ١١ هزار و ۵٣٢ برنامه اجرایی خواهد شد که شامل برنامه‌های نواحی، اقشار و معاونت‌های سپاه فجر خواهد بود.
سرهنگ قاسم علیپورافزود: ٢ هزار و ٣۵٠ برنامه توسط نواحی بسیج اجرایی خواهند شد این در حالی است که ٢٢ قشر بسیجی که در جامعه فعال هستند قرار است در هفته بسیج ١٣٠ برنامه اختصاصی اجرایی کنند.
به گفته وی همزمان به سوم آذر ماه تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با تمام کشور برگزار خواهد شد و بسیجیان در ساعت ٩ صبح با حضور در حرم مطهر شاهچراغ (ع) تجدید میثاق دوباره‌ای با رهبر انقلاب خواهند داشت.
اقتصاد مقاومتی، علم و پژوهش، عدالت و فساد ستیزی، عزت ملی، استقلال و آزادی، بسیج و سبک زندگی و معنویت و اخلاق از جمله رئوس برنامه‌های هفته بسیج است.
به گفته این مقام مسئول برگزاری نمایشگاه سه روزه اسوه همزمان با هفته بسیج اجرایی شده و پایگاه‌های بسیج برتر استان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: شعار امسال هفته بسیج، بسیج پاره تن مردم است و قرار است برنامه‌های مختلفی در این هفته اجرایی شوند تا مردم بیش از هر زمان دیگری با خدمات سپاه و بسیج آشنا شوند.
علیپور افزود: آنچه در اولویت فعالیت‌های بسیج است بیانات مقام معظم رهبری در راستای نهاد سازی بوده و این مهم در هیچ کشور دنیا دیده نمی‌شود.
او ادامه داد: بسیج به گونه‌ای در میان مردم جای خود را باز کرده است به گونه‌ای است که هر کسی با هر عقیده‌ای خواهان کمک به مردم در قالب بسیج است.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس ادامه داد: بر اساس بیانات رهبری و امام راحل شش ویژگی برای بسیج تداعی شده است که از جمله این موضوعات می‌توان به راهبردی بودن بسیج اشاره کرد در ادامه ایشان بسیج را مکتبی برای جامعه عنوان کرده‌اند.

او افزود: بسیج جامعیت داشته و تنها مختص به گروه یا جریان‌های سیاسی نیست این در حالی است که بسیج دارای دیدگاه جهانی بوده و توانسته در عرصه‌های جهانی نیز تأثیرگذار باشد البته مرکز اساسی بسیج حضور تمام مردم در بسیج در راستای آمادگی برای مقابله با تهدید‌ها است.
وی ادامه داد: بسیج نشان داد می‌تواند در عرصه‌های حیاتی نظیر کرونا به گونه‌ای اقدام کند که جهان انگشت به دهان بماند.
علیپور در خصوص برنامه‌های هفته بسیج تصریح کرد: اعزام تیم‌های محرومیت زدایی، تجلیل از مدافعان سلامت، ادامه دادن طرح شهید سلیمانی، ازدواج دانشجویی، تهیه جهیزیه و تهیه بسته‌های کمک‌های مومنانه از جمله طرح‌های است که در این هفته اجرایی خواهد شد.
وی در خصوص برنامه‌های فرهنگی هفته بسیج نیز عنوان کرد: اجرای سرود، رونمایی از آلبوم موسیقی و اکران فیلم مستند شهدای استانی از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته اجرایی می‌شود.

برچسب ها: برنامه ، هفته بسیج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار