نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روسیه کشوری بزرگ و قدرتمند است که می تواند در معادلات بین المللی تاثیرگذار باشد، ادامه داد: این مهم در حالیست که ایران نیز به عنوان قدرت منطقه ای محسوب شده و بر این اساس همکاری دوجانبه بلند مدت میان کشورمان و روسیه می تواند سبب تحقق دستاورد اقتصادی، تجاری، سیاسی، عمرانی و غیره شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴ 07 November 2021

تابناکفارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی در خصوص اهمیت انعقاد توافقنامه همکاری جامع بین ایران و روسیه، گفت: جمهوری اسلامی همواره تلاش کرده به منظور افزایش سطح همکاری ها و تعاملات با کشورهای دنیا، به سمت بهره مندی از ظرفیت انعقاد سند همکاری بلند مدت باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس هم اکنون سند جامع همکاری با چین نهایی شده و سند همکاری بلند مدت با روسیه نیز در حال نگارش است که بیانگر جدیت ایران در راستای تحقق سیاست خارجی مدنظرش است.

وی با اشاره به اینکه روسیه کشوری بزرگ و قدرتمند است که می تواند در معادلات بین المللی تاثیرگذار باشد، ادامه داد: این مهم در حالیست که ایران نیز به عنوان قدرت منطقه ای محسوب شده و بر این اساس همکاری دوجانبه بلند مدت میان کشورمان و روسیه می تواند سبب تحقق دستاورد اقتصادی، تجاری، سیاسی، عمرانی و غیره شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری خارجی است، افزود: در واقع قابلیت های خوبی در کشورمان وجود دارد که می تواند فرصت خوبی برای همکاری های دوجانبه باشد.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان نباید از یاد برد که انعقاد توافقنامه های همکاری جامع با کشورهای دنیا سبب از بین رفتن آثار تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار