امام جمعه داراب در بخش دیگری از خطبه‌های خود با انتقاد از بلاتکلیفی وزارت آموزش و پرورش ابراز کرد: وزارتی همچون آموزش و پرورش که می‌خواهد زمینه ساز احیای تمدن نوین اسلامی باشد چرا بدون وزیر است؟
کد خبر: ۱۰۰۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 06 November 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام محمد رضا خسروی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی شهرستان داراب به اقتدار سرو قامتان سپاه پاسداران کشور در عرصه مختلف بین المللی اشاره کرد و گفت: سیلی سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکای پوشالی در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان، طلیعه دوران جدیدی از حضور مقتدرانه و عزتمندانه ایران در عرصه بین‌المللی است.

وی افزود: شنیدن خبر اقتدار دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس و دریای عمان یکی از خبرهای خوشی است که رویداد آن به صورت مکرر باعث ایجاد و افزایش اقتدار ملی ایران و حس اعتماد به نفس ایرانیان شده است.

️امام جمعه داراب با تاکید بر صیانت و حفاظت از اقتصاد نفتی کشور توسط سپاه اشاره کرد و گفت: در کنار همه حواشی زیبای این اقدام سپاه پاسداران، آنچه مغفول مانده و باید به آن اشاره کرد، نگهبانی و پاسداری سپاه پاسداران از اقتصاد نفتی ایران است.

حجت الاسلام خسروی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نشان داد که حامی دولت و مردم در مهار فشارهای اقتصادی دشمن و کاهش اثرات تحریم هاست.

او ادامه داد: این اقدام سپاه پاسداران که بارها شاهد آن بودیم، نشان می‌دهد که نیروهای نظامی ایران خصوصاً سپاه پاسداران نه تنها نهادهایی هزینه بر نیستند، بلکه درآمدزا و تأمین کننده اعتبارات مورد نیاز کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم است.

خطیب نماز جمعه شهرستان داراب بیان کرد: اقدامات غیر مستقیم کنونی سپاه در مقابله با سرقت نفت ایران و هشدار به آمریکا در خودداری از چنین اقداماتی، و اقدامات مستقیم آن نیز در تأمین نیازهای خودکفایی کشور و یا در بازگرداندن میلیاردها دلار بوسیله مبادله با جاسوس‌هایی است که قرار بود عامل خروج ارز از کشور شوند، اما اکنون خود با دلار مبادله می‌شوند.

او اضافه کرد: سپاه پاسداران ثابت کرد که در کنار همه به رخ کشیدن اقتدار نظامی کشور، حامی اقتدار اقتصاد نفتی کشور نیز بوده و هر جا ایران به او نیاز داشته باشد نه با یک اشاره، بلکه قبل از آن در آنجا حضور دارد.

امام جمعه داراب در بخش دیگری از خطبه‌های خود با انتقاد از بلاتکلیفی وزارت آموزش و پرورش ابراز کرد: وزارتی همچون آموزش و پرورش که می‌خواهد زمینه ساز احیای تمدن نوین اسلامی باشد چرا بدون وزیر است؟
حجت الاسلام خسروی تصریح کرد: ️بدون تردید زمینه سازی تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، احیای تمدن نوین اسلامی از طریق اولویت بخشیدن به آموزش و پرورش خواهد بود.

خطیب نماز جمعه داراب متذکر شد: اگر چه سکان کشتی وزارت آموزش و پرورش در انتظار انتخاب وزیری، انقلابی، جهادی، مجرب و جوان گرا، متخصص در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی، دارای نگاه جامع و کلان، از جنس معلمان و از بدنه آموزش و پرورش روزهای سختی را سپری می‌کند اما باید وزیری در تراز تعلیم و تربیت اسلامی و متناسب با اندیشه‌های بزرگ معلم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و
رهبری معظم انقلاب و همچنین ۳۶ هزار دانش آموز شهید و ۵ هزار معلم شهید انتخاب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار