امام جمعه فیروزآباد اضافه کرد: خواب دشمنان و بدخواهان حزب الله و جبهه مقاومت در لبنان تعبیر نخواهد شد چرا که حزب الله لبنان و جبهه مقاومت آماده تر از همیشه درس صلابت، قاطعیت و مبارزه در برابر دشمنان دین خدا را از پیامبر اکرم(ص) آموختند.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 30 October 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محسن رضا بشارت در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: همه مسلمانان باید مظهر حب و بغض در برابر استکبار به خصوص آمریکا باشند و صلابت شدت و قاطعیت داشته اما در برابر مومنان و مظلومان و رافت و محبت داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص)در برابر مشرکان، معاندان و مستکبران محکم می‌ایستاد و استکبار ستیز بود افزود: مبارزه با استکبار یعنی افشاگری علیه او در هر جایی از جهان که دستمان برسد.
امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: مبارزه با استکبار جهانی یعنی هر مظلومی در هر جایی از جهان اگر مورد ظلم استکبار باشد ما طرفدار مظلوم و با ظالم و مستکبران به شدت مخالف باشیم.

بشارت بیان داشت: مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکا یعنی اینکه اگر آنان علیه اسلام یا اصل از اصول اسلام بخواهند اقدام یا حیله ای کنند وظیفه خودمان بدانیم افشاگری کرده و آن حیله را خنثی کنیم.

وی ابراز داشت: باید روش‌های دشمنان و مستکبران را شناخت که اگر غیر از این باشد ممکن است در راهی قدم برداریم که دشمن می پسندد.امام جمعه فیروزآباد گفت: ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸در تهران است که دنیا به حقایق جدیدی در مورد لانه جاسوسی آمریکا دست یافت.

بشارت خاطرنشان کرد: اکنون همه دنیا می‌دانند که سفارتخانه‌های آمریکا، پایگاه های نظامی در جهان، نه یک مکان سیاسی بلکه پایگاه‌هایی برای انواع جاسوسی، خرابکاری و فراهم کردن فتنه‌ها و آشوب‌ها در کشورهای دیگر است.وی تصریح کرد: ماموریت اصلی لانه جاسوسی و شیطانی آمریکا ناآرام سازی جهان برای آسایش مستکبران صهیونیست است.

امام جمعه فیروزآباد افزود: آمریکا بر حسب خوی شیطانی که دارد دوست و دشمن نمی شناسد و حتی آلمان انگلیس و فرانسه از شر جاسوسی سفارتخانه‌های آمریکا در امان نیستند.بشارت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجلاس همسایگان افغانستان ادامه داد: اجلاس همسایگان افغانستان در تهران قابل توجه و حائز اهمیت است.وی اضافه کرد: یکی از محورهای مهم این اجلاس نگرانی‌ها و دغدغه‌های امنیتی منطقه و کشورهای همسایه است.

امام جمعه فیروزآباد اضافه کرد: خواب دشمنان و بدخواهان حزب الله و جبهه مقاومت در لبنان تعبیر نخواهد شد چرا که حزب الله لبنان و جبهه مقاومت آماده تر از همیشه درس صلابت، قاطعیت و مبارزه در برابر دشمنان دین خدا را از پیامبر اکرم(ص) آموختند.

وی در پایان سخنان خود با گرامیداشت روز دانش آموز و شهادت بسیجی شجاع ۱۳ ساله شهید حسین فهمیده تصریح کرد: بسیاری از جوانان،نوجوانان و دانش‌آموزان امروز ما نیز همچون شهید فهمیده با توجه به فهم، بصیرت، ایمان و اخلاصی که دارند آماده هرگونه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار