فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که در مهرماه ۳۱ مورد رفع تصرف فوری از اراضی ملی و دولتی در این استان اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 26 October 2021

تابناک فارس به نقل از راه و شهرسازی فارس: سرهنگ احمدرضا نظریان خاطرنشان کرد: در مهرماه امسال با اجرای بیش از ۳۱ مورد رفع تصرف فوری، بالغ بر ۶۲۷ هزار و ۱۴۲ متر مربع بوده از عرصه‌های دولتی و ملی رفع تصرف شده است.

 نظریان گفت: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ملی و دولتی در مهرماه امسال ۳۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی همچنین گفت: تعداد احکام اجرا شده قضایی که با صدور حکم اجرا شده ۲ مورد بوده و مساحت اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شده ۱۰۵۴۶ متر مربع است.

نظریان با اشاره به اینکه ارزش ریالی اراضی بازپس گرفته شده با رای قوه قضائیه در استان فارس ۶۰۵ میلیارد ریال تعیین شده است، گفت: یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می‌کند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: شماره تلفن ۱۶۵۶ مربوط به این یگان، برای تماس شهروندان و اطلاع‌رسانی پیرامون تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرض به اراضی ملی و دولتی در نظر گرفته شده است.

 

برچسب ها: رفع تصرف ، اراضی ملی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار