ارجمند گفت: در مجموع تا کنون تعداد ۲۸ هزار و ۹۰۱ نفر از ساکنان جهرم و خفر به سبب ابتلا به بیماری کرونا به بهبودی کامل رسیده اند.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 22 October 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»، امروز (جمعه ۳۰ مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی بیماران جدید مبتلا به کرونا، گفت: امروز شاهد ابتلای ۶۷ نفر از شهروندان جهرمی و خفری به بیماری کرونا بودیم.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به مجموع بیماران کرونایی از ابتدای شیوع بیماری تا امروز در جهرم، عنوان کرد: آنچه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در جهرم و خفر رخ داده است، ابتلای ۳۰ هزار و ۲۰۳ شهروند به این بیماری بوده است.

 

ارجمند به تعداد نمونه های انجام شده از بیماران مشکوک به کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون در شهرستان های جهرم و خفر تعداد ۹۲ هزار و ۱۸۸ نمونه از بیماران گرفته شده و روند نمونه گیری ها هر روز ادامه دارد.

 

وی همچنین به بهبود یافتگان کرونایی نیز اشاره ای داشت و عنوان کرد: تا کنون از بیش از ۳۰ هزار بیمارکرونایی در این ۲ شهرستان، تعداد ۲۸ هزار و ۹۰۱ نفر به بهبودی کامل رسیده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به بیمارانی که در حال حاضر در قرنطینه خانگی هستند، گفت: تعداد بیماران موجود در قرنطینه ۹۴۱ نفر بوده که در حال سپری کردن طول درمان خود هستند.

 

وی به وضعیت بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه ۴۰ نفر هستند.

 

ارجمند ادامه داد: از این تعداد بیمار، ۳۵ نفر در بخش های عمومی و پنج بیمار نیز در بخش آی سی یو بستری بوده و تحت نظر پزشکان و کادر درمان قرار گرفته اند.

 

وی اظهار داشت: همچنین امروز تعداد ۶ بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار