علیرضا فیروزی گفت: مسئولان وزارت بهداشت پروتکل‌ها را تدوین کردند و در اختیار وزارت آموزش و پرورش گذاشتند که بر اساس آن فاصله بین دانش‌آموزان باید یک متر باشد، زمان هر کلاس حداکثر ۳۵ دقیقه باشد و دانش‌آموزان در ساعات مختلف در مدرسه حضور یابند تا شاهد اجتماع آنها نباشیم، تهویه مناسب در کلاس‌های درس انجام شود و پنجره‌ها باز باشد همچنین سرویس‌های بهداشتی مدارس نیز آماده باشند.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ 21 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علیرضا فیروزی پنجشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان فسا اظهار داشت:همه ادارات موظفند در چارچوب مصوبات ستاد ملی و استانی حرکت کنند.

وی ادامه داد:‌طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، مدارس از ۱۵ آبان و با رعایت پروتکل های اعلامی فعالیت می کنند و داشتن کارت تزریق واکسن برای دانش آموزان ۱۲ ساله به بالا ضروری است.

فرماندار فسا اضافه کرد: در سال تحصیلی گذشته، شیوع بیماری کرونا در کشور، روند آموزش در کل کشور را تغییر داد و وزارت آموزش و پرورش مجبور شد با راه اندازی اپلیکیشن شاد و همچنین از طریق برنامه‌های صدا و سیما، روند آموزش دانش آموزان را ادامه دهد، والدین در روزهای کرونا پا به پای فرزندان بودند و از در اختیار قرار دادن تلفن همراه‌شان تا کمک در آموزش دروس، از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی گفت: مسئولان وزارت بهداشت پروتکل‌ها را تدوین کردند و در اختیار وزارت آموزش و پرورش گذاشتند که بر اساس آن فاصله بین دانش‌آموزان باید یک متر باشد، زمان هر کلاس حداکثر ۳۵ دقیقه باشد و دانش‌آموزان در ساعات مختلف در مدرسه حضور یابند تا شاهد اجتماع آنها نباشیم، تهویه مناسب در کلاس‌های درس انجام شود و پنجره‌ها باز باشد همچنین سرویس‌های بهداشتی مدارس نیز آماده باشند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار