جلسه مشترک نمایندگان استان فارس با حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار که در این نشست، نوید حل مشکلات کارگران ساختمانی و واحدهای تولیدی فارس داده شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 21 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: هفته گذشته در حاشیه برگزاری جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی با حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی جلسه ای داشتم و در مورد مسائل و موضوعات مربوط به وزارتخانه و همینطور مشکلاتی که بعضی از شرکت ها و مجموعه های تولیدی در استان با این وزارت خانه دارند صحبت‌ها و مطالبی را رد و بدل کردیم.

جعفر قادری افزود: نامه‌ها و مکاتبات مربوط به واحدهای تولیدی استان به وزیر کار ارایه و مقرر شد که وی در این زمینه حمایت لازم را بکار گیرد تا مشکلات واحدهای تولیدی فارس رفع شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه ای که به همراه ابراهیم عزیزی دیگر نماینده شیراز با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتم نیز مشکلات استان فارس در حوزه کاری مرتبط با این وزارتخانه بررسی شد.

نایب رییس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدای این جلسه بحث افزایش تعداد افراد بیمه شدگان کارگر ساختمانی و تامین زمین مسکن این کارگران درخواست و در این رابطه نامه‌ای به وزیر تحویل شد.

قادری افزود: در این جلسه مشکلات بعضی از واحدهای تولیدی از نظر تامین اجتماعی نیز به بحث گذاشته شد.

نماینده شیراز و زرقان بیان کرد: موضوع انتقال کارخانه پشم شیشه شیراز به محل منطقه ویژه اقتصادی شیراز نیز مورد بحث قرار گرفت و به وزیر اعلام شد که بخش قابل توجهی از کارهای این انتقال انجام شده و زمین فعلی این کارخانه می‌تواند مورد استفاده در کاربری تجاری و مسکونی قرار بگیرد.

قادری گفت: موضوع انتقال کارخانه سیمان شیراز به شهرک صنعتی خرامه و سرمایه گذاری معادل ارزش این واحد تولیدی در شیراز نیز مورد بحث با وزیر تعاون کار و رفاه قرار گرفت و درخواست سرمایه گذاری از وزیر برای مشارکت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و صندوق بازنشستگی در استان موضوع دیگر این جلسه بود که در نهایت در این جلسه متناسب با موضوعات مطرح شده وزیر قول مساعد داد و مقرر شد در اولین فرصت به استان فارس سفر کند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار