زاهدای افزود: متقاضیان برای ثبت نام می توانند به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 20 October 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: ثبت‌نام متقاضیان مسکن در طرح جهش تولید مسکن از ظهر امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا یک ماه ادامه دارد.

زاهدای افزود: متقاضیان برای ثبت نام می توانند به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

وی گفت: متقاضیان باید دارای شرایط، داشتن فرم ج سبز (استفاده نکردن از امکانات دولتی و یارانه‌ای زمین و مسکن و تسهیلات)، نداشتن مالکیت خصوصی، تاهل و یا سرپرست خانوار بودن، و داشتن سابقه حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن باشند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: اطلاعات هویتی سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل وی که دارای شروط چهارگانه اعلام شده هستند به همراه شهر مورد تقاضا، باید توسط متقاضیان در سامانه وارد شود.
زاهدی گفت: بعد از پالایش اولیه و بعد از آنکه متقاضیان واجد شرایط، شناخته شدند از پذیرفته شدگان برای مراجعه حضوری، دعوت می‌شود تا سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا پالایش شود.

وی ادامه داد: بعد از کنترل سابقه ۵ سال سکونت، پذیرفته شدگان و واجدان شرایط، در نهایت تایید نهایی به متقاضی داده می‌شود.

به گفته وی، متقاضیانی که صحت مدارک آن‌ها تایید شده است به نظام بانکی برای تشکیل حساب سپرده مسدودی به نام خود معرفی می‌شوند و متعاقبا به طرح های شروع شده و یا در حال ساخت معرفی می‌شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرد: به محض تامین زمین در شهر‌هایی که زمین برای آن‌ها در این مرحله تامین نشده است، ثبت نام دوره دیگر آغاز می‌شود.

به گفته وی، کسانی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند نگران نباشند، زیرا تمامی مزایای موجود در طرح قانون جهش تولید مسکن نیز مشمول آن‌ها خواهد شد و تفاوت ماهیتی از نظر مزایا برای متقاضیان وجود ندارد و براساس زمانبندی در صورت مشارکت، طرح ها، تحویل متقاضیان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار