وزیر راه و شهرسازی قول داد که شرایط را برای متقاضیان قانون جهش تولید مسکن تسهیل کند به گونه‌ای که حتی افراد مجرد هم امکان ثبت نام داشته باشند و هنگام تحویل مسکن عقدنامه و سند ازدواج خود را ارایه کنند.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 20 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: محمدرضا رضائی کوچی در تشریح نشست  کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی گفت: قانون جهش تولید و تامین مسکن، انقلابی در حوزه مسکن و اشتغال در کشور ایجاد می‌کند. از طرفی بسیاری از افراد جامعه که در شرایط عادی امکان خانه دار شدن را ندارد، بدین این وسیله خانه دار می‌شوند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای اجرای قانون جهش تولید مسکن باید همراهی و هماهنگی کامل میان مجلس و دولت ایجاد شود. البته وزیر راه به عنوان نماینده دولت درحوزه مسکن و کمیسیون عمران از جانب مجلس تعامل بسیار خوبی و نزدیکی با یک دیگر دارند و معمولا هر دو هفته یک بار به صورت رسمی و غیر رسمی جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا قانون مذکور به صورت کامل عملیاتی شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی اراده جدی برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی تا پایان دولت دارند. تمام مولفه‌ها برای تحقق این مهم از جمله تامین زمین و تسهیلات بانکی پیش بینی و هماهنگی خوبی نیز میان ارکان مختلف دولت ایجاد شده و وزرای دیگر نیز پای کار هستند. از این رو با توجه به اراده وزارت راه و شهرسازی خوش بین هستیم که یک میلیون واحد در سال ساخته شود. از فردا (چهارشنبه) نیز ثبت نام برای خانه های جهش تولید مسکن آغاز خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران قول داد که شرایط را برای متقاضیان مسکن قانون جهش تولید تسهیل کند به گونه‌ای که حتی افراد مجرد هم امکان ثبت نام داشته باشند و هنگام تحویل مسکن عقدنامه و سند ازدواج خود را ارائه کنند. امیدواریم به زودی شاهد عملیاتی شدن این پروژه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار